ביטוח רפואי

עדויות חדשות תומכות בסבילות מעכבי BET עם מעכבי JAK לטיפול במיאלופיברוזיס (מתוך כנס ה-ASH)

מנתונים חדשים שפורסמו במהלך הכנס השנתי מטעם ה-American Society of Hematology עולות עדויות נספות התומכות בסבילות מעכב BET, BMS986158, בשילוב עם Ruxolitinib (ג’קאבי) ו-Fedratinib (אינרביק) בחולים עם מיאלופיברוזיס בסיכון בינוני או גבוה.

מחקר CA011-023 הינו מחקר בשלב 1/2 אשר עד כה הדגים תוצאות ראשוניות מבטיחות בכל הנוגע להשפעה אפשרית של הטיפול על מהלך המחלה. תכשיר BMS-986158 הינו מעכב BET פוטנטי וסלקטיבי, אשר הוכח במחקרים קודמים כתכשיר נסבל היטב כטיפול קו-ראשון בשילוב עם Ruxolitinib וכקו-טיפול שני בשילוב עם Fedratinib, דוגמת נוספת ליעילות משלב מעכבי BET עם מעכבי JAK בטיפול במיאלופיברוזיס.

סדרת נתונים אלו ממחקר CA011-023 בשלב 1/2 כללה 16 חולים עם מיאלופיברוזיס שטופלו ב-BMS-986158 עם Ruxolitinib כקו-טיפול ראשון ו-24 חולים שטופלו במעכבי BET עם Fedratinib כקו-טיפול שני, בשני המקרים הותרה העלאת מינון.

הממצאים הצביעו על ירידה מוקדמת וחדה בנפח הטחול בשתי קבוצות החולים, כאשר מרבית החולים נותרו תחת הטיפול בעת ניתוח הנתונים. החוקרים מדווחים כי כל אירוע חריג על-רקע הטיפול היה בדרגה נמוכה וזמני, כאשר תרומבוציטופניה באופן ספציפי תועדה ברמות סבירות.

החוקרים מסבירים כי המחקר נמשך בימים אלו, עם גיוס נוסף של חולים להרחבת המינונים כקו-טיפול ראשון עם Ruxolitinib.

מתוך כנס ה-ASH

לידיעה ב-Healio

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה