משפחה

מנהל המזון והתרופות האמריקאי יאסור על מכירת סיגריות אלקטרוניות בטעמים בחנויות נוחות בארצות הברית (מתוך הודעת ה-FDA)

FDA

מנהל המזון והתרופות האמריקאי הודיע על הגבלה גורפת חדשה על מוצרי טבק בטעמים, כולל סיגריות אלקטרוניות הנפוצות בקרב בני נוער, בניסיון למנוע דור חדש של מכורים לניקוטין.

משמעות ההודעה הינה כי ניתן יהיה למכור סיגריות אלקטרוניות בטעם טבק, מנטה ומנטול בלבד במרבית החנויות. סוגים אחרים של סיגריות בטעמי פירות או טעמים מתוקים יימכרו כעת רק בחנויות עם הגבלת גיל, או דרך חנויות ברשת האינטרנט הכוללות אישורי בקרת גיל.

הסוכנות מתכננת גם לדרוש איסור על סיגריות מנטול וכן סיגריות בטעמים.

מהסוכנות נמסר כי הצעדים נועדו למנוע מצעירים להמשיך להשתמש בסיגריות אלקטרוניות, צעד אשר עשוי להוביל בהמשך לעישון סיגריות רגילות. הצעדים נועדו למנוע מאוסף הילדים הללו, המצויים בסיכון להפוך למעשנים בעתיד, להמשיך ולסבול מהתחלואה והתמותה הכרוכות בעישון סיגריות.

ממנהל המזון והתרופות האמריקאי נמסר כי הם ניצבו בפני לחץ כבד לפעול כנגד סיגריות אלקטרוניות, לאור הפופולאריות הגואה שלהן בקרב צעירים בארצות הברית. מהנתונים שפורסמו לאחרונה עלה כי חלה עליה של 78% בהיקף השימוש בסיגריות אלקטרוניות בקרב תלמידי תיכון במהלך 30 הימים האחרונים, בהשוואה לשנה הקודמת.

למעלה משלושה מיליון תלמידי תיכון, או למעלה מ-20% מכלל תלמידי התיכון בארצות הברית, השתמשו במוצרים אלו, כמו גם 570,000 תלמידי חטיבה.

מתוך הודעת ה-FDA

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה