משפחה

מרכז DMC לטיפול בסוכרת מתרחב: מצרף לצוות המומחים המקצועיים של המרכז את ד”ר ג’ואל זינגר, מומחית לאנדוקרינולוגיה וסוכרת, אחת מהרופאות המובילות בארץ בתחום הסוכרת

מרכז DMC לטיפול בסוכרת מודיע על צירופה של ד”ר ג’ואל זינגר לצוות המומחים של המרכז. ד”ר זינגר סיימה את לימודי רפואה בפריז, והתמחתה בארץ באנדוקרינולוגיה בבית חולים רמב”ם בהצטיינות יתרה, שם גם החלה את הקריירה כרופאה בכירה והקימה מרפאת מעבר לחולים עם סוכרת מסוג 1.

ד”ר זינגר מנהלת את שירותי הסוכרת בבית חולים בלינסון כעשרים שנה, ומנהלת תחום סוכרת במחוז מרכז של שירותי בריאות כללית. כמו כן, מקיימת מרפאה לסוכרתיים בוגרים בבלינסון, ומבצעת מחקרים קליניים בתחום זה. מזה 30 שנה, ד”ר זינגר, הינה רופאה מובילה בתחום של חינוך טיפולי בסוכרת ומחלות כרוניות ופועלת לקידום חינוך טיפולי בארץ במסגרת האגודה הישראלית לסוכרת ובמועצה הלאומית לסוכרת.

סוכרת היא מחלה המשפיעה על תחומים רבים בחיים עבור למעלה מ- 500,000 סוכרתיים החיים בישראל, ונאלצים להתמודד יום ביומו עם המחלה. במסגרת זו, פועל המרכז הרפואי DMC . מרכז ייחודי זה פונה לקהל רחב של טרום סוכרתיים, סוכרתיים מסוג 2, סוכרתיים בוגרים מסוג 1, נשים עם סוכרת הריונית או נשים סוכרתיות המתכננות הריון, וכן סוכרתיים הסובלים מהשמנת יתר.

DMC הינו מרכז רפואי פרטי לטיפול רב תחומי בסוכרת. המרכז מציע מגוון שירותים ייחודי עם מעטפת תומכת פרואקטיבית לסוכרתיים. במסגרת השירותים ניתן לקבל חוות דעת שניה מרופא סוכרת מומחה, ייעוץ תזונתי, פגישות עם פסיכולוגית, קואצ’ינג, נפרולוגית, יועץ לפעילות גופנית, מומחה להשמנת יתר ומסלולי טיפול בהתאמה אישית על ידי מיטב המומחים לסוכרת בישראל.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה