משפחה

סנדרה אדזיק מונתה לסמנכ”לית מכירות בינלאומיות במזור רובוטיקה

קיסריה, ישראל 4 בפברואר 2015 חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, הודיעה היום על מינויה של סנדרה אדזיק כסמנכ”לית מכירות בינלאומיות. גב’ אזדיק, אשר תכנס לתפקידה מיידית, תהיה אחראית בתפקידה החדש על התווייתה ויישומה של אסטרטגיית המכירות באסיה ובאירופה, שתתרום לתכנית הצמיחה של מזור. גב’ אדזיק תדווח ישירות לאורי הדומי, מנכ”ל מזור.

לפני מינויה לתפקיד, שימשה סנדרה אדזיק כמנהלת מכירות בכירה במגזר הבינלאומי, ותרמה לצמיחתה של החברה בשוק האסייתי. לפני הצטרפותה למזור בשנת 2011, היא שימשה במספר תפקידי ניהול מכירות, בכללם, ב- Mennen Medical ובקיסריה מדיקל אלקטרוניקס. סנדרה אדזיק תחליף את אבי פוזן, אשר יישאר בחברה עד 31 במרץ 2015, על מנת להבטיח את כניסתה המסודרת לתפקיד.

“אנו שמחים מאד לבשר על מינויה של סנדרה כסמנכ”לית מכירות עולמית במזור, ואנו סמוכים ובטוחים כי היא תצליח בתפקיד זה. סנדרה  אדזיק הינה מנהלת מכירות מקצועית עם ניסיון עשיר בניהול ערוצי הפצה אשר הצליחה בכל תפקידיה, בכלל זה בתפקידה האחרון כמנהלת המכירות שלנו באזור אסיה-פסיפיק”, אמר אורי הדומי, מנכ”ל מזור. “אנו מאמינים כי לחברה יש הזדמנות גדולה להגדיל את המודעות למותג שלה בשווקי צמיחה כגון סין, יפן וטייוואן, וגב’ אדזיק תמלא תפקיד מרכזי בקידום אסטרטגיית הצמיחה העולמית שלנו”.

מר הדומי הוסיף: “ברצוני להודות לאבי על תרומתו המהותית לצמיחתה ולהצלחתה של מזור לאורך שנים ואנו מאחלים לו הצלחה בתפקידיו הבאים”.

אודות מזור רובוטיקה

מזור רובוטיקה (TASE:MZOR ) עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מכשור רפואי לתמיכה בפרוצדורות כירורגיות בתחום האורטופדיה והנוירוכירורגיה המאפשר סביבה ניתוחית בטוחה יותר למטופלים, למנתחים ולצוות בית החולים. מוצר הדגל של החברה הוא מערכת ה-Renaissance , רובוט המסייע לניתוחי גב, וניתוחי מוח המאפשר למנתחים לבצע פרוצדורות בדיוק ובבטיחות מרבית. המערכות הרובוטיות של מזור שימשו במיקום של יותר מ- 60,000 שתלים בארה”ב ובאירופה. מספר מאמרים רפואיים ומצגות בכנסים מדעיים מובילים הוכיחו רמת דיוק גבוהה, יעילות ויתרונות קליניים של הטכנולוגיה של מזור רובוטיקה. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה בכתובת: www.mazorrobotics.com

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה