משפחה

Degarelix מוריד במהירות את רמות טסטוסטרון בגברים עם סרטן ערמונית

מחקר חדש מצא כי Degarelix, חסם GnRH חדש המשמש כטיפול הורמונלי בסרטן ערמונית, הביא לירידה ממושכת ברמות טסטוסטרון ו-PSA, ללא עליה התחלתית ברמות טסטוסטרון.

במחקר הוכיחו כי Degarelix יכולה לשמש להורדת רמות טסטוסטרון במהירות, בהשוואה לטיפול שהיה לפני LHRH agonists שהעלו בתחילה את רמות טסטוסטרון.

Degarelix נבדק במחקר בינלאומי בקרב 187 גברים. החוקרים בדקו את ההשפעות התרפואיטיות של Degarelix במינון 200 ו-240 מ”ג כמינונים התחלתיים, במתן תת-עורי, ושלושה מינוני אחזקה של 80, 120 ו-160 מ”ג.

התוצאה החשובה ביותר היתה ש-93% מהמשתתפים שקיבלו מינון התחלתי של 240 מ”ג הגיעו לרמות טסטוסטרון נמוכות מרמות הסף לעקרות בתוך 3 ימים, וכמעט כולם הגיעו למצב של חסר אנדרוגנים תוך חודש אחד כל זאת ללא עליה התחלתית ברמות טסטוסטרון.

מיום 28 עד סיום השנה הראשונה, בכל המדידות החודשיות שבוצעו נשמרו רמות המתאימות לעקרות בקרב כל המשתתפים שקיבלו מינון אחזקה של 160 מ”ג, 96% מאלו שקיבלו 120 מ”ג ו-92% מאלו שקיבלו 80 מ”ג.

רמות PSA ירדו ב-90% שמונה שבועות לאחר התחלת הטיפול, ב-94% לאחר 12 שבועות וב-96% לאחר 24 שבועות טיפול.

המשמעות של הנתונים הללו היא שהמחקר מצא את המינון ההתחלתי ואת מינון האחזקה של Degarelix. כעת, דרושה השוואה בין Degarelix ו-LHRH Agnoists וזו המטרה של שלב שלוש של מחקר שהחל לא מזמן.

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה