מרכז רפואי קפלן זכה במקום הראשון במושב יחס אישי ושירות לקוחות בכנס איכות ובריאות ארצי

בסוף חודש ספטמבר נערך כנס איכות ובריאות שנתי של שירותי

בריאות כללי.הכנס התאפיין במקצוענות ובמצוינות שבאו לידי ביטוי בעבודות שהוצגו בתחומים : יחס אישי ושירות לקוחות, מחקר, קידום בריאות ושיתופי פעולה חוצי ארגון.

גברת רחל כהן ,מנהלת הסיעוד ויור’ ועדת ההיגוי לשיפור השירות במרכז הרפואי קפלן הציגה בכנס את הפעילות הענפה המתקיימת בשנתיים האחרונות לשיפור השירות.

מרכז רפואי קפלן זכה במקום הראשון וקבל פרס איכות במושב יחס אישי ושירות לקוחות.

הפעיולויות לשיפור השירות התמקדו בעת ובעונה אחת בשלושה ערוצים: לקוחות חוץ (מטופלים), שירותי פנים וסגל העובדים.

מרכיב מרכזי בפעילות היינו פרוייקט בואו נדבר “גלויות” שנועד לקבל בזמן אמת משוב מהלקוחות על טיב ורמת השירות אותו קיבלו במהלך שהותם במרכז הרפואי.

ממצאי הסקר כמו גם ממצאי סקרים נוספים מצביעים על שיפור מתמיד בשביעות רצון הלקוחות בכל הממדים.

חלק מהשיפור ניתן ליחס לפעילות שהתבצעה במקביל במערך שירותי הפנים הכולל גם את הנהלת המרכז הרפואי ,ולפעילות לשיפור שביעות רצון עובדי המרכז הרפואי, הבא לידי ביטוי במגוון אמצעים ופעולות להידוק הקשר בין ההנהלה לעובדים כמו יום פתוח , קיום אירועים וכנסים שמטרתם הכרה והוקרה למחלקות ולעובדים על מצוינות במתן השירות ובתרומתם לקידום איכות הטיפול.

על פי סקר שביעות רצון העובדים שבוצע ע”י הנהלת שירותי בריאות כללית, מרכז רפואי קפלן נמצא במקום הראשון מבין בתי-החולים של הכללית.

לאחר שנתיים של עבודה ניתן לומר שפעילות חוצת ארגון הן בתחום הפנים ארגוני ,והן ללקוחות חוץ הניבה תוצאות המתבטאות בשיפור השירות ושביעות רצון הלקוחות שלנו.

מסרה

דנה קידר

דוברת המרכז הרפואי

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה