יש צורך במחקר נוסף על טיפולים אלטרנטיבים (על פי דיווח IOM)

יש צורך במחקר נוסף בכדי להראות שטיפולים אלטרנטיביים כמו אקופונטורה וצמחי מרפא אכן עובדים, וזה אומר שינוי חוקים המגנים על התעשייה.

כמעט שליש מהאמריקאים משתמשים בטיפולים אלו וחשוב ביותר לתקננם ולהראות האם וכיצד הם עובדים.

לא נאמר מי האחראי לכך, אך הפצירו בקונגרס וברגולטורים פדרלים לעבוד יחד עם התעשייה, החוקרים, צרכנים ותומכים למצוא דרך לבחון גישות אלטרנטיביות.

המסר העיקרי הוא כי טיפול אלטרנטיבי ומשלים הוא נרחב ונמצא כאן כדי להישאר, אומר ד”ר דיוויד אייזנברג, מומחה בתחום מבי”ס לרפואה בהארווארד.

אותם החוקים של הוכחות יעילות ובטיחות צריכים להיות תקפים, ללא חשיבות מקור הטיפול.

המכון לרפואה, קבוצה בלתי תלויה המייעצת לממשל הפדרלי בעינייני בריאות, התבקשה לזהות מיגבלות למחקר טוב יותר בנושא טיפולים אלטרנטיבים ומשלימים.

מומחי בריאות וחולים צריכים לקבל מידע מספק בנושאי בטיחות ויעילות בכדי לנצל את הטיפולים המועילים, אומר ד”ר סטיוארט בונדורנט, דיקן האונ’ לרפואה בוושינגטון.

“אנו מאמינים כי אותם עקרונות מחקר וסטנדרטים ליעילות צריכים להיות תקפים ברפואה קונבנציונלית וכן ברפואה משלימה ואלטרנטיבית”.

וכיוון שהוכחה זו היא אלמנט עיקרי בהחלטה נבונה וזהירה זו, יש צורך בשינוי תקנות קיימות בנושא תוספי תזונה במדינה בכדי לעודד מחקרים נוספים במוצרים רחבי שימוש אלו ובאיכותם.

המכון לבריאות והשכלה בנושא תוספי תזונה, DSHEA, אומר כי ניתן לסווג תוספים כמזון ולא כתרופה. דבר זה ישחרר את יצרני התוספים מבדיקות בטיחות ויעילות הנדרשות לתרופות.

אם היצרנים לא ידרשו לערוך מבחנים ולא יוציאו על פטנטים, יהיה תמריץ מועט ליצרני התוספים להשקיע במחקר על יעילות המוצרים, אומר המכון בהצהרתו.

הדוח כולל סקר שנערך בבי”ס לרפואה בהארווארד המראה כי 35% מהאמריקאים משתמשים ברפואה משלימה או אלטרנטיבית ב-2002, ללא שינוי מ-1997.

היתה עלייה של 50% בשימוש בצמחי מרפא, מ-12% מהמבוגרים ב-1997, ל-18.6%, או 38 מיליון מבוגרים ב-2002.

יותר מ-10 מיליון מבוגרים, או 5% מהאוכלוסיה, עוסקים ביוגה, על פי הסקר.

הסקר מבוסס על נתוני סקר בריאות לאומי של 31,000 מבוגרים שנערך ע”י המרכז הלאומי לסטטיסטיקה בריאותית.

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה