משפחה

חדש בשניידר -מערכת לניהול ממחושב של תיק החולה והגליון הרפואי בטיפול נמרץ






iMDsoft-מערכת חדשה לניהול ממוחשב של תיק החולה והגיליון הרפואי המצעידה את היחידה לעידן חדש של שיפור הטיפול והבטיחות הושקה לאחרונה ביחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת שירותי בריאות כללית

המערכת החדשה נכנסה לשימוש לפני כחודשיים ביחידה לטיפול נמרץ בשניידר. כיום, ליד מיטת כל ילד מוצבת עמדה ממוחשבת ניידת, המתעדת ומרכזת את כל הפרמטרים המרכזיים של הילד. המערכת קולטת אוטומטית נתונים מהמוניטור ותוצאות מהמעבדות וממערכות אחרות ומעדכנת און-ליין את תיק החולה ואת הרשומות הרפואיות.  אין צורך להזין נתונים ידנית או לפענח את כתב היד של הרופא שני גורמים שהיוו סיבה לחלק מהטעויות בעבר. לא מדובר רק בנוחות וביעילות בעבודה, אלא במשהו חשוב בהרבה:  שיפור הטיפול והבטיחות, וכפועל יוצא מכך שיפור בבריאות הילדים המאושפזים.  
“מאז שהמערכת נכנסה לפעולה באמצע חודש אוקטובר, נרשמה ירידה משמעותית בטעויות במתן תרופות ונוזלים-בעיה שמהווה ‘מחלה כרונית’ של יחידות טיפול נמרץ בכלל”,  אומר ד”ר טומי שינפלד, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים במרכז שניידר,  ” הטעויות הללו הן תוצאה בלתי ניתנת לשליטה כתוצאה מעבודה מורכבת כל כך בתנאי לחץ קשים.  במאמץ רב הצלחנו עם השנים לצמצמן אך לא למנוע אותן לגמרי.  iMDsoft מעניקה לבעיה הזאת פתרון אמיתי”.

למעשה, בזכות המערכת החדשה כל רופא, יועץ או אחות יכולים בכל רגע לקבל מעל הצג תמונת מצב עדכנית של החולה ושל הטיפול.  “הגליון הופך לדו-שיח מתמיד עם מה שקורה בשטח, הכל כתוב והמערכת אינה שוכחת דבר, כך שאיכות הדיווח עברה שינוי משמעותי”, מוסיף ד”ר שינפלד, “מה שיפה הוא, שהמערכת יוצרת שיפור משמעותי מבלי לשנות את עבודת המחלקה במהותה.  המערכת הותאמה בדיוק לעבודת המחלקה, שכבר הגיעה לאיכות גבוהה ביותר, והיא מעניקה לנו את הנגיעה האחרונה של המצוינות”.

איתן שלייפר, המנהל האדמינסטרטיבי של מרכז שניידר: “אנו מרוצים מאד מהמערכת החדשה ומתכוונים בעתיד להרחיב את יישום המערכת גם לחדרי ניתוח, לטיפול נמרץ ניתוחי חזה ובהמשך גם לטיפול נמרץ ביילוד”. 

המערכת מבוססת על תוכנתMetaVision שפותחה על ידי החברה הישראלית iMDsoft.

לפרטים נוספים ושאלות נא לפנות לריבה שקד, דוברת


0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה