ה-FDA הוציא אזהרה לחברת GSK הנוגעת לפרסום בטלויזיה של Paxil CR (תכשיר לדיכאון וחרדה) והוראה להפסקת הקמפיין. לטענת ה-FDA הפרסום הוא רחב מידי, ומטעה באשר לבטיחות של התכשיר, כך מדווח אתר first word .
ע”פ הפרסומת בטלויזיה כל אדם החש חרדה או פחד במצבי חברה או עבודה מתאים לטיפול ב-Paxil CR . ההתוויה הקיימת לתכשיר היא הפרעת חרדה חברתית שלטענת ה-FDA היא היא שונה וקלה יותר מחרדת ביצוע או ביישנות שבדר”כ אינן דורשות טיפול תרופתי.
כמו כן , מדווח ה-first word ש-GSK נכשלה בהסברת הסיכונים המרכזיים הכרוכים בשימוש בתרופה. ל-GSK ארכה עד ה-23 ביוני להגיב בכתב למכתב אזהרה זה. GSK הגיבה שהפרסומת בטלויזיה אושרה ב-9 למאי אך לא תוצג שוב, ללא קשר לאזהרת ה-FDA . דוברת החברה טוענת שהפרסומת הועברה לעיון מקדים של ה-FDA ואף ביצעה שינויים בהתאם להערות של ה-FDA . עוד העירה הדוברת שעל החברה לעבוד יחד עם ה-FDA כדי ליצור תנאים ותהליכי עבודה נאותים ומוסכמים לפרסומים עתידיים.
While noting that the drugmaker disagrees with the FDA warning, Glaxo’s spokeswoman said they would work with the agency to make “appropriate revisions” for future commercials.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!