קרם Elidel מביא להקלה מהירה ויעילה של גרד בילדים הסובלים מאקזמה

נתונים חדשים מראים כי קרם Elidel 1%, מביא להקלה מהירה ויעילה של גרד בילדים הסובלים מדרמטיטיס אטופית. מחקר נוסף מראה כי הסבילות לתרופה עדיפה בהשוואה למשחת tacrolin 0.03% .

קרם אלידל מיוצר ומשווק על ידי חברת Novartis. זוהי תרופת המרשם היחידה שאינה סטרואידלית הניתנת לטיפול באקזמה. התרופה מאושרת לשימוש בחולים מגיל שנתיים, שאינם מגיבים היטב לטיפולים קונבנציונליים.

במחקר הראשון, 174 ילדים בגילאי 2 עד 17 שנים החולים ב- atopic dermatitis (AD), טופלו במשך 7 ימים. ילדים שטופלו ב- Elidel (pimecrolimus) השיגו הפחתה ניכרת של גרד הקשור באקזמה, החל מהיום השני לטיפול. לאחר 7 ימי טיפול 35% מהילדים דיווחו על הקלה מוחלטת בגרד.

במחקר נוסף, שבדק 141 ילדים חולי AD ונמשך 6 שבועות, החולים דיווחו כי אלידל היה קל יותר למריחה, והסבילות אליו עדיפה, בהשוואה למשחת טקרולין. תגובה מקומית לטיפול הופיעה בשתי קבוצות הטיפול, אך בקבוצה שטופלה באלידל החולים דיווחו על פחות תגובה של אודם ו/או גירוי שנמשכה מעל 30 דקות. יעילות הטיפולים היתה שווה.

מחקר שלישי הראה כי בקבוצת חולי AD מבוגרים שטופלו באלידול, היו פחות מקרים בהם הופיעו רמות מדידות של התרופה בדם, בהשוואה לקבוצת חולים מבוגרים שטופלו בטקרולימוס.

מקור: חברת Novartis

לידיעה ב- Doctor’s Guide

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה