ה-FDA מנסה לשפר את אופן העברת המידע המציג את הסיכונים בנטילת תרופה לקהל הצרכנים. בעיקר הכוונה היא ליצור סיכום קצר של הסיכונים. כיום פרק זה עשוי לכלול 2000 מילים, שימוש במונחים רפואיים שאינם מובנים לקהל הצרכנים וכתוצאה מכך מידע לא זמין וברור מספיק לצרכן.
סגן הנשיא של פייזר לשיווק צרכני דיווח שנעשו התאמות ועדכונים להפיכת הטקסט המלווה את תכשירי החברה המובילים (ליפיטור, ויאגרה ואחרים) לפשוטים וברורים יותר.
בנוסף דווח כי ה- FDA מוטרד גם מהצגת מידע מטעה הנמסר לצרכנים. בשנה שעברה, 18 מבקרים של ה- FDA נאלצו להתמודד עם 37,000 עלוני פרסום. חלק ממסעות הפרסום הסתיימו לפני שהמבקרים הספיקו להנפיק מכתבי אזהרה…
דובר ה- FDA אמר שהסוכנות עובדת בשיתוף פעולה עם הגורמים המובילים בתעשייה לעודד נוהלים עצמיים פנימיים בתעשייה לאופן הפרסום לקהל, כך שחברות התרופות יראו בערך של דיווח אמת וכן לקהל הצרכנים ערך חשוב ומטרה עסקית. בכדי להשיג זאת ייתכן ויידרשו מכתבי אזהרה קשוחים.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!