מאגר המחקרים הקלינים של ישראל עלה לראשונה לאוויר

אנו שמחים לבשר על שרות חדש לקהילה הרפואית בישראל, מאגר המחקרים הקליניים הישראלי.

מאגר זה הנו נדבך נוסף לשרותי המידע הרפואי שאנו מעניקים

ומתווסף למאגר התרופות המתוחכם שלנו.

מטרת המאגר החדש הנה להביא לידיעת אנשי הקהילה הרפואית הישראלים, מידע אודות מחקרים קליניים המבוצעים בישראל, כולל אפשרות ליצירת קשר עם מנהלי המחקר ע”מ שניתן יהיה להפנות חולים למחקרים הקליניים השונים בהתאם למחלתם (זאת במידה והטיפול הקיים אינו מספק מענה מספק למחלתם או מכל סיבה אחרת).

יכולות החיפוש של המאגר מאפשרות חיפוש מהיר בהתאם לתחום הקליני, ופרמטרים אחרים (כמו למשל האם המחקר עדיין מגייס חולים וכד’ )

הכניסה והשימוש במאגר הנם חינם אין כסף.

המאגר נמצא בשלבי הקמה ואנו מזמינים את הרופאים ומנהלי המחקרים להעביר אלינו את האינפורמציה אודות המחקר אותם הם מנהלים או נוטלים בהם חלק, ואנו נשמח לעדכן את המאגר בהתאם. כמו כן נשמח לקבל כל הערה או הצעה לשיפור.

במידה והנך מעונין/ת ליידע אותנו אודות מחקר קליני שאינו מופיע במאגר החדש, הנך מוזמן/ת לפנות אלינו בטלפון או לשלוח לנו הודעת דוא”ל לפי הפרטים המופיעים למטה ואנו ננחה אותך לגבי אופן העברת הפרטים.

הערה: אנא התאזרו בסבלנות, האתר נמצא בשלבי הקמה ובכל יום מתווספים בו מחקרים חדשים. אנו מקווים שהחברות העוסקות במחקר קליני ורפואי בישראל ישכילו לעשות שימוש בכלי חשוב זה אשר יאפשר נגישות וזמינות גבוהים יותר בין הקהילה הרפואית כולה לפעילות המחקרית בישראל, ויעבירו אלינו מידע ועדכונים הנוגעים למחקרים הקליניים המבוצעים בארץ.

להתראות ושימוש מוצלח

לכניסה למאגר

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה