הומור זה עניין רציני



ד”ר פאטש אדמס, הרופא האמריקאי שסרט נעשה על דמותו כ”רופא ליצן”, יהיה אורח המרכז הרפואי אסף הרופא.

במרכז הרפואי “אסף הרופא” לוקחים את עניין ההומור בכל הרצינות: ליצן רפואי מקצועי עובד, מזה מספר שנים, במחלקות שונות, תוך שהוא משתמש בהומור כתרפיה, המסייעת בתהליך ההחלמה של המטופלים ומאושפזים.

אבי הטמעת ההומור ברפואה קונבנציונלית מערבית הוא ד”ר פאטש אדמס, רופא אמריקאי, שהאמונה שלו בכוח ההומור כמעט ועלתה לו בקריירה המקצועית שלו. בסרט שנעשה לפי סיפור חייו, שיחק השחקן זוכה פרס האוסקר רובין ויליאמס את דמותו, כרופא שעושה הכל כדי לשמח ולהצחיק את הפציינטים שלו.

ד”ר אדמס יהיה אורח הכבוד של המרכז הרפואי אסף הרופא, במסגרת פסטיבל ההומור למען הבריאות שיתקיים במרכז, בו ידונו, רופאים, אחיות ואנשי מקצוע, באספקטים שונים של הנושא. היום יתקיים בתאריך 9.12.2002, באסף הרופא, בהשתתפות ילדים נפגעי פעולות איבה, וכל החולים, המטופלים, בני המשפחה, המבקרים וצוות בית החולים.

ד”ר אדמס, המגיע לארץ כאורח המרכז הרפואי, מביא עמו מסר של הומור, שלגישתו, יכול לגשר על כל פער בין אנשים פרטים או קבוצות. עם מסר זה ימשיך ויבקר גם ברשות הפלשתינית.

מה ביום?

פסטיבל קרקסי עליז, שיכלול ליצנים, דוכני הפתעות, דוכני איפור, להטוטנים, דוכני כיבוד פינות ליטוף של בעלי חיים והרבה שמחה והומור(אם המטופלים והמאושפזים לא יכולים להגיע לקרקס הוא יגיע אליהם). במרכז היום יום עיון בהשתתפות אנשי מקצוע בתחום, אשר יציגו מחקרים, סקרים ועדכונים בתחום (מצ”ב סדר היום).

“אסף הרופא, כמרכז רפואי גדול, מודרני ומהמובילים בארץ בתחומים שונים, יזם מהלך יוצא דופן גם בתחום מיוחד זה”, אומר ד”ר שי פינטוב, רופא ילדים ומנהל שירמ (שירותי רפואה משלימה) בבית החולים. “זאת, כדי לסייע לחולה להתמודד עם מחלתו מצד אחד, ולסייע לו להחלים טוב ומהר יותר מצד שני”.

בכוונת המרכז הרפואי להמשיך ולקיים ימי עיון תקופתיים בנושא מרענן זה.

לפרטים נוספים: דר’ שי פינטוב, מנהל שירמ, 054563252

דר’ יגאל הלפרין, סגן מנהל המרכז הרפואי, 057345666

דר’ שבח פרידלר, 052872029

להזמנה לכינוס לחצו כאן

נמסר ע”י לשכת הדוברת

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה