רדיולוגיה

ד”ר צ’רמיין לוק וד”ר אלן ר. ניסנסון מצטרפים למועצה המדעית המייעצת של פטנסי

ד”ר לוק, מרצה לרפואה באוניברסיטת טורונטו ומדענית בכירה במכון המחקר של בית החולים הכללי של טורונטו וד”ר ניסנסון אשר קיבל בעבר את פרס מפעל חיים בהמודיאליזה מטעם אוניברסיטת מיזורי מצטרפים למועצה המדעית המייעצת של פטנסי

ד”ר צ’ארמיין לוק היא היו”ר החדש של המועצה המייעצת המדעית של פטנסי. החברה גם הודיעה היום כי ד”ר אלן ר’ ניסנסון הצטרף לחברה כיועץ אסטרטגי בפטנסי. פטנסי מפתחת מערכת הדמיה ללא מגע כדי לספק ניטור מהיר של גישה לכלי הדם עבור חולי המודיאליזה.

ד”ר לוק היא מרצה לרפואה באוניברסיטת טורונטו ומדענית בכירה במכון המחקר של בית החולים הכללי של טורונטו. היא גם המנהלת הרפואית של התוכניות למחלות כליה כרוניות וגם של תוכניות המודיאליזה ברשת הבריאות של האוניברסיטה, טורונטו, קנדה. המחקר שלה מתמקד בתוצאות של אי ספיקת כליות, עם עניין מיוחד בגישה לכלי דם, מניעת אירועים קרדיווסקולריים וחדשנות.

“ניטור אפקטיבי של גישה לכלי הדם הוא צורך קליני עיקרי שאינו מסופק. המערכת של פטנסי רותמת את טכנולוגיית ההדמיה על מנת לשפר את האיכות והאמינות של ניטור פיסטולה במטרה לגלות וטיפול מוקדם בהיצרות קלינית משמעותית, שבמקרים רבים מובילה לסיבוכים חמורים. אני שמחה להצטרף לפטנסי כיו”ר המועצה המייעצת המדעית שלה ומצפה להנחות את המשך הפיתוח של הטכנולוגיה הזו כדי להפוך אותה לזמינה במהירות לשיפור תוצאות המטופלים”, אמרה ד”ר לוק

ד”ר ניסנסון הוא פרופסור אמריטוס לרפואה בבית הספר לרפואה של דיוויד גפן ב-UCLA, שם היה מנהל תוכנית הדיאליזה ושימש כדיקן שותף. בין פרסיו הרבים הוא פרס הנשיא של הקרן הלאומית לכליות. בנוסף, בשנת 2007 הוא קיבל את פרס מפעל חיים בהמודיאליזה שהוענק על ידי אוניברסיטת מיזורי מטעם ועידת הדיאליזה השנתית.

“הטכנולוגיה של פטנסי תעזור לזרז את התהליך על ידי מתן קריאה מהירה וברורה של מצב הפיסטולה. זו עבודה חשובה עם פוטנציאל לשפר משמעותית את תוצאות המטופל”, אמר ד”ר ניסנסון.

“ד”ר. לוק וד”ר ניסנסון ידועים במומחיות יוצאת הדופן ובמחויבות הבלתי מעורערת שלהם להתקדמות רפואית. התובנות החשובות שלהם לא רק ידריכו אותנו בחידוד המוצרים שלנו אלא גם ימלאו תפקיד מרכזי בהרחבת הפעילות הקלינית שלנו בעולם”, אמר יו”ר פטנסי, מר שי פוליקר. “בהנחייתם, אני בטוח שפטנסי תשפיע בצורה משמעותית על חולים בדיאליזה ברחבי העולם. פטנסי מוכנה כעת להגדיר מחדש את סטנדרט הטיפול לניטור גישה לכלי הדם”.

פטנסי הנה חברת טכנולוגיה רפואית בשלב ניסויים קליניים המפתחת מערכת ללא מגע, לזיהוי מוקדם של חסימת כלי דם עבור חולים כרוניים המטופלים בדיאליזה. באמצעות שימוש בטכנולוגיית דימות (רנטגן) חדשנית ולמידת מכונה, פטנסי יודעת להתריע על הצרות כלי הדם בשלב מוקדם, הרבה לפני הופעת סימפטומים של חסימה בפיסטולה (החיבור עורק-וריד שעושים למטופלים ודרכו מתחברים בקלות למכשיר הדיאליזה). הזיהוי המוקדם יאפשר לצוות הרפואי לבצע התערבות פשוטה בכדי לשמור על עורק החיים של מטופלי ההמודיאליזה פתוח ובכך לשפר את איכות טיפולם והארכת תוחלת חייהם. פטנסי פונה אל שוק מטופלי הדיאליזה אשר צפוי לחצות הכנסות של 100 מיליארד דולר עד שנת 2024. החברה החברה הוקמה בהשקעה ראשונית של חממת מדקס, בוסטון סיינטיפיק, מדקס ונצ’רס ואינטלקטואל ונצ’רס.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה