עבודה הכרוכה במידה של פעילות גופנית מסייעת לבריאות (מתוך Morbidity and Mortality Weekly Report)

ד”ר בן פודה שקד

ממחקר חדש אשר פורסם בגיליון מאי של ה-Morbidity and Mortality Weekly Report מטעם ה-CDC עולה כי הליכה או עיסוק בעבודה פיזית במהלך העבודה מסייעת למבוגרים בארצות הברית להגיע ליעד המינימלי של פעילות גופנית המומלץ על פי הנחיות העדכניות, דבר העשוי לסייע לבריאותם. כך עולה מסקר של קרוב ל-386,400 מבוגרים אשר נתבקשו להשיב לשאלונים אודות מידת הפעילות הגופנית בה עוסקים במסגרת העבודה ומחוצה לה.

החוקרים מדווחים כי כ-64% מהמשתתפים ציינו כי עומדים במידת הפעילות הגופנית המינימלית המומלצת בשעות הפנאי, ובהם 68.5% מהגברים ו-60.4% מהנשים. פעילות גופנית המבוצעת במסגרת העבודה הגבירה שיעורים אלו לכ-76% בגברים וקרוב ל-66% בנשים.

החוקרים מציינים כי על מנת לעמוד בהמלצות היה על הנבדקים לדווח על 150 דקות של פעילות גופנית בינונית לכל הפחות, או 75 דקות לפחות של פעילות גופנית נמרצת, או לחילופין שילוב של פעילות גופנית בינונית ונמרצת בסך של 150 דקות לפחות.

עבור הסקר הנוכחי, הוגדרה פעילות גופנית במסגרת העבודה כפעולות בעבודה הכוללות הליכה בעבודה, או פעילות גופנית מאומצת. מבין כלל המשתתפים, נמצא כי גברים ממוצא היספאני וגברים עם רמת השכלה נמוכה מתיכונית היו בעלי הסיכויים הגבוהים יותר לדווח על סוג זה של פעילות גופנית במסגרת העבודה.

לטענת החוקרים, עמידה בהמלצות המינימליות לפעילות גופנית הינה חשובה לשמירה על משקל גוף בריא וכן להורדת הסיכון להשמנת יתר ובעיות בריאותיות כגון סוכרת.

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה