קרדיולוגיה

פרס מירובסקי היוקרתי הוענק על ידי האיגוד הקרדיולוגי לפרופ’ מוטי חיים (הודעת סורוקה)

פרופ' מוטי חיים

פרופ’ מוטי חיים משמש כמנהל היחידה לאלקטרופיזיולוגיה וקוצבי לב במערך הקרדיולוגי בסורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית.

פרס מירובסקי היוקרתי לשנת 2021 הוענק לאחרונה על ידי  האיגוד הקרדיולוגי בישראל לפרופ’ מוטי חיים, מנהל היחידה לאלקטרופיזיולוגיה וקוצבי לב במערך הקרדיולוגי בסורוקה, מקבוצת כללית.

פרס יוקרתי זה על שמו של ד”ר מישל מירובסקי, מי שפיתח את הדיפברילטור האוטומטי המושתל הראשון בתוך קוצב לב, מוענק לרופאים בתחום הקרדיולוגיה.

פרופ’ חיים קיבל את הפרס על תרומתו המשמעותית לקידום המחקר בתחום רפואת הלב ועל הישגים אקדמאיים ראויים לציון. פרופ’ חיים מטפל בחולים עם בעיות לב שונות ובעיקר בחולים הסובלים מהפרעות קצב ואלה הזקוקים להשתלת קוצבי לב ודפיברילטור אוטומטי.

המערך הקרדיולוגי בסורוקה הוא מהמובילים בישראל הן בטיפול הרפואי והן במחקר הרפואי, והזכייה של פרופ’ חיים בפרס היוקרתי משקפת את המחויבות הרבה למטופלים ולקידום עולם הרפואה.

פרופ’ מוטי חיים, מנהל היחידה לאלקטרופיזיולוגיה וקוצבי לב בסורוקה: ” אני נרגש מקבלת הפרס. בעשייתי ובחזוני חשוב לי להמשיך ולקדם את המקצוע הן בתחום העשייה הקלינית המצויינת, חינוך מתמחים ורופאים ממקצועות אחרים וכן הגברת פעילות מחקר איכותית. זהו כבוד גדול לעסוק במשהו כל כך חשוב ולקבל על כך הערכה”.

פרופ’ דורון זגר מנהל המערך הקרדיולוגי בסורוקה: ” אני גאה ברופאים ובצוות המערך על העשייה הרבה שלהם למען קידום תחום בריאות הלב בטיפול ובמחקר. פרופ’ חיים מעניק טיפול רפואי יוצא מן הכלל ומקדם רבות את המחקר החשוב לידע ולקידום הטיפול בתחומנו. המאמרים שלו בכתבי עת יוקרתיים מעניקים כבוד גדול והוא ראוי להערכה על עבודתו ומסירותו הרבה”.

לפרטים נוספים:

ענבר גוטר, דוברת.

יסמין עמוס, ע’ דוברת. שרון אדרי, ע’ דוברת.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה