קרדיולוגיה

טכנולוגיית ה- HyperQ Rest הוכיחה עליונות על בדיקת האק”ג בזיהוי חולי אוטם שריר הלב בחדרי מיון (הודעת BSP)

הודעת BSP

בניסוי קליני ב-324 נבדקים הושג שיפור של עד 15% ברגישות אבחון חולים עם חשד להתקף לב

חברת בי.אס.פי (BSP), המפתחת ומשווקת מוצרים מתקדמים לאבחון מחלות לב איסכמיות, מדווחת על הצלחה בניסוי קליני לגילוי אוטם שריר הלב (תסמונת כלילית חדה) בהשוואה לבדיקת אק”ג רגילה. החברה מדווחת כי בניסוי בו השתתפו 324 נבדקים הוכחה לראשונה עליונות טכנולוגיית ה- HyperQ Restשל בי.אס.פי אשר השיגה יעילות גבוהה מזו של בדיקת האק”ג באבחון חולים שהגיעו לחדר מיון עם חשד להתקף לב.

הניסוי התבצע במרכז הרפואי סורוקה בבאר-שבע והראה שיפור, של עד 15% ברגישות בדיקת ה- HyperQ Rest שהגיעה לכ-68% לעומת 53%-60% בבדיקת האק”ג הרגילה. כמו כן, נשמרה רמת סגוליות דומה לזו של בדיקת אק”ג רגילה, הנחשבת לגבוהה.

בעוד בדיקת האק”ג נחשבת לבדיקה המקובלת כיום בעולם לאיתור אוטם שריר הלב במקרים של חשד גבוה להתקף לב (מלווה בעלייה של מקטע ה-ST באק”ג), הרי שטכנולוגיית ה- HyperQ Rest של בי.אס.פי נמצאה כבעלת רגישות גבוהה באיתור אוטם שריר הלב גם בחולים ללא עלייה במקטע ה-ST באק”ג.

תוצאות הניסוי תומכות בהמשך הפיתוח הקליני של טכנולוגיית ה- HyperQלבדיקות בזמן מנוחה לחדרי מיון. כמו כן, התוצאות הקליניות מהוות תוקף נוסף ליתרון המהותי של טכנולוגיית בי.אס.פי לאבחון מוקדם למחלות לב בזמן מאמץ. טכנולגיית ה-HyperQ Rest קיבלה אישור FDA ו- CE והיא משווקת במסגרת תוכנת ה-HyperQ Rest.

הניסוי ותוצאותיו מתוארים במאמר מדעי שהתקבל לפרסום ב- Journal of Electrocardiology.

אודות בי.אס.פי:

חברת בי.אס.פי (BSP) מתמחה בפיתוח ושיווק טכנולוגיה לאבחון וניטור מחלות לב. טכנולוגיית ה- HyperQ שפיתחה החברה מאפשרת אבחון מתקדם ובעל ערך דיאגנוסטי גבוה של מחלות לב, בשלבים מוקדמים של המחלה, תוך חסכון בבדיקות פולשניות ורדיואקטיביות על ידי שלילת קיומן של מחלות לב בשלב בדיקת הסינון הראשונה תוך שימוש במוצרי החברה. המערכות שפיתחה החברה מציעות אבחון לא פולשני, בדיוק גבוה ועלויות נמוכות, המאפשר רפואת לב יעילה וטובה לאוכלוסיות רחבות. מוצרי החברה פועלים בבתי חולים ומוסדות רפואיים מרכזיים בכל העולם, כולל ארה”ב, אירופה ומזרח אסיה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה