קרדיולוגיה

השר ליצמן מפזר ועדה שמונתה ע”י שרת הבריאות הקודמת שעסקה בעדכון חוק החולה הנוטה למות מכיוון שהרכב הועדה אינו תואם את עמדותיו (דהמרקר)

ע”פ דיווח בדהמרקר שר הבריאות ליצמן מפזר ועדה שעסקה בעידכון חוק החולה הנוטה למות שאושר לפני כעשור. הועדה הוקמה ב-2014 ע”י שרת הבריאות הקודמת, יעל גרמן, והייתה מיועדת לתת מענה לסוגיות שונות שעלו מאז שהחוק אושר, כמו למשל התייחסות לחולי ALS וחולים מורדמים ומונשמים שתוחלת חייהם אינה ידועה (בהגדרת החוק המקורית ההרשאות לאי טיפול היו קשורות לקריטריון תוחלת החיים של החולה).

ע”פ הדיווח הועדה הייתה בשלבים מתקדמים של כתיבת מסקנות והמלצות לעדכון החוק והתקנות, אך נראה שליצמן לא היה מרוצה מהרכב הועדה ו/או המסקנות המתגבשות ולכן הודיע על פיזור הועדה והקמת ועדה חדשה. ע”פ הודעת המשרד ”הרכב הועדה אינו תואם את עמדות השר”.

לדיווח המלא בדהמרקר

הערת המערכת:  עד כה ליצמן זכה לכותרות חיוביות בתקשורת ובאופן כללי להערכה ואהדה על פעילותו במשרד בקדנציה זו. האם יכול להיות שגם לו, בדומה לראש הממשלה שלו (שדווקא לא זוכה לכותרות חיוביות למעט בעיתון הבית ”ישראל היום”… ) ”עלה השתן לראש” ? והאמירה/תחושה אותה משדר נתניהו של ”אני משיג את כל מה שאני רוצה” היא זו שמובילה גם את ליצמן למהלך לא ראוי ופסול כמו זה ? 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה