קרדיולוגיה

רופאים בניו-יורק מחויבים להשלים ארבע שעות השתלמות לקבלת היתר למתן מרשם למריחואנה (מתוך הודעת משרד הבריאות של מדינת ניו-יורק)

במדינת ניו-יורק השיקו תכנית לימודי המשך לרופאים המבקשים לקבל היתר להמלצה על טיפול במריחואנה למטופליהם, ונראה כי זוהי אחת התוכניות הקפדניות בארצות הברית.

ניו-יורק הינה המדינה היחידה מבין 23 מדינות שהתירו את השימוש במריחואנה רפואית בה נדרשת השלמה של תכנית לימודי המשך קפדנית, כאשר רופאים המבקשים לקבל היתר למתן מרשם לטיפול במריחואנה רפואית נדרשים להשלים קורס לימודי המשך בן ארבע שעות, שעלותו כ-250 דולרים. רופאים רבים הופתעו ממשך ועלות הקורס.

תכנית הלימודים מצויה באחריות TheAnswerPage ולאחר השלמתה הרופאים יזכו ל-4.5 שעות השתלמות. הקורס כולל הדרכה בנושא מערכת אנדוקנבינואידים ופיטוקנבינואידים, כולל המאפיינים הפרמקולוגיים, מתן ומינון, כולל התוויות נגד, מטבוליזם של התרופה ואינטראקציות בין-תרופתיות, פיזיולוגיה, תופעות לוואי והפרעות שימוש בקנאביס.

רוקחים העובדים בבתי מרקחת המספקים מריחואנה רפואית נדרשים להשלים את הקורס.

דרישת ההכרה הובילה אחדים לתהות אם רופאים רבים יהיו מעוניינים לסייע במתן היתר למטופליהם לשימוש במריחואנה רפואית. החשש הוא כי רופאים יסתייגו מהשלמת הצעד הנוסף ותשלום של 250 דולרים עבור ההכשרה הנוספת.

מתוך הודעת משרד הבריאות של מדינת ניו-יורק

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה