קרדיולוגיה

ביוטרוניק : תוצאות מחקר Bioscience מאשרות את היעילות והבטיחות Orsiro, סטנט היברידי משחרר תרופה המכיל פולימר מתכלה

הודעת חברת ביוטרוניק

מחקר BIOSCIENCE הינו מחקר עצמאי שנערך בשוויץ, באוניברסיטת ברן, מאשר כי ה-Orsiro, תומכן (סטנט) היברידי משחרר-תרופה המכיל פולימר מתכלה, של חברת ביוטרוניק, הינו  מהבטוחים והיעילים ביותר בשימוש. תוצאות המחקר על ביצועי הסטנט, שקיבל לא מכבר אישור ממשרד הבריאות הישראלי, יוצגו בגליון הקרוב של The Lancet.

ה- Orsiro הוא הסטנט מפריש התרופה ההיברידי הראשון עם שכבה של פולימר מתכלה (Drug Eluting Stent). זהו פתרון יחודי לטיפול בחסימות  בעורקים הכלילים  עם שילוב היברידי של ציפוי  פסיביו אקטיבי. הסטנט המתכתי מצופה בשכבת Probio פסיבית המונעת כמעט לחלוטין את האינטרקציה בין הסטנט לבין הרקמות שמסביב. הציפוי הפעיל, ה- Biolute, מכיל פולימר מותאם ביולוגית המשחרר את התרופה הנספגת ברקמות שמסביב ומתכלה . עם הזמן.לאחר הספגות התרופה והפולימר, נשאר בעורק הסטנט המתכתי עם הציפוי הפסיבי.

מחקר ה- BIOSCIENCE, שנערך על ידי ד”ר תומס פילגרים, הוא מחקר בלתי תלוי יזום ע”י חוקר, רב מרכזיים מבוקר ורנדומלי שבחן והעריך את בטיחותו ויעילותו של סטנט ה-Orsiro לעומת סטנט ((xience prime שבו  הפולימר המכיל את התרופה לא מתכלה. המחקר, בו השתמשו בשני הסטנטים לטיפול בחולי לב במסגרת הטיפול השוטף בהם, מאשר את תוצאותיהם של מספר מחקרים קליניים, דוגמת ה-Bioflow II  וה- BioflowIII בהם הודגמה מצויינתו  של הסטנט, מבחינת בטיחותו ויעילותו, . מחקר ה- BIOSCIENCE השווה אף הוא את שני המוצרים ועשה זאת באוכלוסיה גדולה של 2119 חולים. “התוצאות הראו כי באוכלוסיה רחבה ה-Orsiro עם המבנה המתכתי הסופר דק שלו בטוח ויעיל והוא ללא ספק מהמוצרים הטובים ביותר בתחום”, אומר ד”ר פילגרים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה