קרדיולוגיה

מיזם בינ”ל חדש: e-Med Innovation – רשת חברתית שתאפשר יצירת קשרים בין יזמים רפואיים לחוקרים ומשקיעים

אנו שמחים וגאים לבשר על השקתו של מיזם בינ”ל חדש המיועד לסייע ולתמוך ביזמים בתחום הרפואה ליצור קשרים עם כל הגורמים העשויים לקחת חלק בפיתוח של מוצר/מיכשור רפואי חדש – e-Med Innovation .

כידוע , לאנשי רפואה רבים, יש בכל רגע נתון רעיונות לפיתוח/שיפור טכנולוגיות רפואיות. הדרך משלב הרעיון הבסיסי ליישום מסחרי מלא היא ארוכה קשה ורצופת מכשולים כשגורם המפתח החשוב ביותר להצלחה הוא איתור השותפים המתאימים: רופאים, חוקרים, מומחים לרישום פטנטים וזכויות אינטלקטואליות, מהנדסים, יועצים עסקיים, פיננסיים, וכמובן גם משקיעים.

e-Med Innovation תאפשר לכל יזם פוטנציאלי להציג בקצרה (ובאופן ששומר על פרטים סודיים) את המיזם שלו/שלה ולהגדיר את הצרכים מבחינת נותני שירותים/שותפים וכד’. המערכת,  באופן אוטומטי תציג בפני היזם את השותפים הפוטנציאלים העונים על הגדרת הצרכים שלו, ותאפשר ליזם, וגם לאותם שותפים פוטנציאלים, ליצור קשר באמצעות האתר ולבחון אפשרות שיתוף הפעולה.

מרגע שיסכימו הצדדים על שיתוף פעולה, e-Med Innovation . תאפשר גם לנהל את המשך התקשורת הנוגעת לפרוייקט באמצעות האתר, לרבות פורום דיונים, תכנית משימות למעקב , ועוד.

לקראת ההשקה ריכזנו מידע בסיסי על כמה עשרות אלפי יזמים פוטנציאלים , חברות טכנולוגיה רפואית, משרדי עו”ד, יועצים , כל אלה גם מהארץ והעולם הרחב,  כך שגולשים שיגדירו פרוייקט וצרכים צפויים לקבל “לידים” מתאימים ליצירת קשרים.

מכיוון שרבים מהיזמים הרפואיים הפוטנציאליים אינם בקיאים בתהליכי פיתוח, רישום, שיווק ומימון הוספנו לאתר פרק (נקרא RESOURCES ) המכיל קישורים שימושיים חשובים בתחומי הפיתוח השונים לצורך קריאה והתעדכנות, לרבות מאגרי פטנטים ומידע עיוני נוסף. כמו כן, האתר יציג באופן שוטף עדכונים “חמים” בתחום הפיתוח הרפואי בעולם.

מנויי אי-מד יקבלו בימים הקרובים הזמנה אישית לביצוע “אקטיבציה” של דף הבית שלהם ב-e-e-Med Innovation , ולעדכן את פרטיהם הרלבנטים וזאת בכדי שיוכלו להשתלב באתר או כיזמים פוטנציאלים (במידה ויש רעיון/מיזם מתאים) או כיועצים/שותפים למיזם אחר שבו יוכלו לתרום מהידע והמומחיות המקצועית שלהם.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה