קרדיולוגיה

מדטרוניק השיקה בכנס IDSS את ”הקיוסק”- תא עמדת שידור מרחוק לחולי לב מושתלי מכשירים לבביים



  • חולי לב מושתלי מכשירים לבביים של מדטרוניק, יכנסו לעמדת “קיוסק”( Kiosk ) ויוכלו לשדר ישירות באמצעות מוניטור לרופא המטפל, או למרפאת מעקב את כל הנתונים  מהמכשיר המושתל.



  •  עמדת “הקיוסק”  תשפר את הטיפול  והמעקב  אחר  חולה הלב הסובל מהפרעות קצב לב או אי ספיקת לב, תקנה לו שקט נפשי  ובטחון, תחסוך  לו תורים וזמן המתנה, ושעות מרפאה יתקצרו . 



  •   עמדת ה”קיוסק” תוצב במרפאות, במיון או בכל מקום שייבחר ע”י המרכז הרפואי. בעתיד מתוכננת הצבת ה”קיוסק” במקומות ציבוריים נוספים כגון: קניונים.

 מדטרוניק הציגה לראשונה בכנס ים המלח להפרעות קצב והטיפול בהן, המתקיים השבוע בירושלים, את ” הקיוסק”(Kiosk ) -עמדת שידור נתונים מרחוק למטופלים חולי לב אשר עברו השתלת מכשיר לבבי של מדטרוניק, לרבות: קוצבי לב, דפיברילטורים ומוניטור מושתל (Reveal)  לאבחון התעלפויות בלתי מוסברות.

כיצד  יפעל” הקיוסק”?  ” משדרים מהשטח”

חולי הלב  מושתלי מכשירים לבביים המתמודדים עם הפרעות קצב לב, או אי ספיקת לב  מוזמנים בדרך כלל לביקורת במרפאות המעקב בבתי החולים מידי מספר חודשים, ברוב המקרים לצורך “קריאת נתונים” בלבד מהמכשיר.

המוזמנים למרפאת מעקב  יכנסו לעמדת הקיוסק וישדרו באמצעות המוניטור מיד עם הגיעם למרפאה  או לחדר מיון.  שידור הנתונים מהמכשיר המושתל ישלח מידיית  ישירות למחשב במרפאת המעקב, או למחשב /סמראטפון  של הרופא המטפל. החולה יקבל מענה מהיר לבעיות או שאלות  שהתעוררו, כגון:  שוק חשמלי פנימי  להסדרת קצב לב,  האם הייתה הפרעת קצב וכדומה מבלי   שיהיה לו צורך להמתין בתור במרפאה.  ניטור מרחוק  מהווה חלופה למרפאה ומספק שקט נפשי לחולים, שיודעים כי הרופא יקבל מיידית כל הודעה על הפרעה לבבית, גם במקרים בהם החולה אינו חש כלל בתסמינים.

 בנוסף, עמדת הקיוסק מסייעת בהפחתת הנטל על מערכת הבריאות ובתי חולים בקיצור זמני ההמתנה וקיצור שעות מרפאה.

מקור: הודעת החברה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה