קרדיולוגיה

אידלמן: ארב”ל אינה יכולה לפעול בתוך מסגרת הר”י, תגובת ארב”ל: אתה מטעה, עליך להתנצל ולהתפטר

בהמשך למכתב ששיגר יו”ר הר”י, ד”ר ליאוניד לידרמן לכלל חברי הר”י שבו הוא מודיע כי ע”פ חוות דעת משפטית שהתקבלה ע”י היועץ המשפטי של הר”י , ארב”ל (אירגון רופאי בתי החולים) אינה יכולה להיות גוף הפועל במסגרת הר”י ורופאים לא יהיו יכולים להיות חברים בהר”י ובארב”ל גם יחד, משיב לו בשם ארב”ל ד”ר אמנון מוסק (בתמונה)  וקורא לו להתפטר.

למכתב ששיגר ד”ר אידלמן בנוגע לארב”ל – נא להקליק כאן

להלן מכתב התשובה של ד”ר אמנון מוסק :

אל דר’ ליאוניד אידלמן

יו”ר הסתדרות הרופאים                                                                                      13/1/12

תגובת ארבל ועמדתה לגבי ההסתדרות הרפואית

קראתי את מכתבך בו הבעת את עמדת ההסתדרות הרפואית לגבי עמותת ארבל, ונדהמתי.

מכתבך מהווה חלק מתוך מסכת הטעיות שאתה נוקט כלפי ציבור הרופאים, מעוות את המציאות ומוביל את בוחריך בכחש. זוהי הדרך שבה הובלת את ציבור הרופאים לחתימה על הסכם עבודה ושעון נוכחות, שהם בכייה לדורות, ובמו ידך תמכת בפגיעה בציבור הרופאים בישראל.

המציאות והעובדות לגבי עמותת ארבל שונות לחלוטין.

ארבל מונה היום מעל 3000 רופאים העובדים בבתי חולים בישראל. בחישוב גס, תורמים חברי ארבל כל חודש 750,000 ש”ח לקופתה של הר”י. השמועות אומרות שהמאבק שניהלת עלה לקופת הרופאים 15,000,000 ש”ח (על מה!) ובכך רוקנת את קופתנו. בהנהגתך, הגיעה הר”י קרוב לפשיטת רגל. הר”י זקוקה להכנסה מחברי ארבל כמו אוויר לנשימה וחברי ארבל הם אלו שמצילים בעת הזו את הר”י מקריסה!

על כן, מתוך אחריות ואכפתיות לגורל ההסתדרות הרפואית החליטה עמותת ארבל להיות חלק מהר”י ולא לפרוש ממנה. ההסתדרות הרפואית על כל מוסדותיה שייכת לרופאים.
לנו, ולא לליאוניד אידלמן. תקנון עמותת ארבל לקח את זמנו להכנה משפטית והבקשה להצטרפות של ארבל להר”י תוגש בימים הקרובים.

האיום על הרופאים שלא ניתן להיות חבר בשני ארגונים הוא על כן ריק וחסר תוכן. איום סרק שאין אחריו דבר (למעט, לכאורה, מאבקך הפוליטי-אישי בבי”ח בילינסון).

הדרך בה אתה נוקט וחוסר האמת שאתה מפיץ לציבור הרופאים, מראה בבירור, דר’ אידלמן, שאינך ראוי לשאת בתפקיד. עליך להתנצל בפני הרופאים, בוחריך, ולהתפטר.

ארבל תמשיך במאמציה לשפר את מצב הרופאים בישראל, להתנגד לשעון הנוכחות המשפיל במתכונתו הנוכחית ותוביל את הרי” לייצג נאמנה את ציבור רופאי בתי החולים בארץ בכל מקום וללא קשר למעסיקם.

דר” אמנון מוסק

בשם ועד ההקמה, עמותת ארבל

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה