כירורגיה לב חזה

סיקור הכנס הבינ”ל החמישי של הקרדיולוגיה ההתערבותית שהתקיים ב- 8 וב-9 לדצמבר בדן פנורמה בת”א

סיקור הכנס בחסות 

הכנס הבינ”ל החמישי של הקרדיולוגיה ההתערבותית שהתקיים ב- 8 וב-9 לדצמבר בדן פנורמה בת”א, היה באמת עם ניחוח ואווירה בינלאומית. ראשית, הייתה קבוצה מכובדת שאכן הגיעה מחו”ל, ההרצאות היו באנגלית ואולי הדבר המיוחד ביותר היה ה- Live Sessions שבהן הנוכחים בעולם צפו בשידור חי בצינתורים וטיפולים שנעשו בשערי צדק ואיכילוב. תוך כדי הטיפול התקיים דיון וידיאופוני מרתק בין הנוכחים באולם, לבין הקרדיולוגים בחדר הצינתורים, תוך שהם מחליפים דעות ורעיונות לגבי הטיפול באותו מטופל ספציפי. הנוכחים באולם צפו בו זמנית, במס’ מסכים, הן בצוות המבצע את הפעולות, הן במוניטורים ובצילומים במסכים נפרדים. אין ספק שזה היה מבצע תקשורתי לוגיסטי לא פשוט שאיננו רגילים לראות מידי יום.


אנו מקווים שנוכל להביא בהמשך עוד ממיטב ההרצאות והמצגות.

לסרטון וידיאו קצר המציג קצת מהאווירה וראיון שקיימנו במקום עם ד”ר גואטה, יו”ר החוג לקרדיולוגיה התערבותית (לחץ כאן לעיון בסרטון).

למצגת שהציג בכנס פרופ’ שמוליק בנאי בנושא :


למצגת שהוצגה ע”י חברת ביוטרוניק  Absorbable Magnesium Stents – WHY?

על הנסיון של הסייפר בישראל, במצגתו של ד”ר לוטן


מנגד, הרצאתו של פרופ’ גדעון אורצקי, מנהל מח’ ניתוחי לב חזה באיכילוב, הציגה תפיסה לפיה לאופציה הניתוחית יש עוד יתרונות ויכולות רבות, כמו גם התקדמות טכנולוגית ומקצועית מרשימה אשר במקרים רבים תהווה חלופה עדיפה על ה- PCI . ההרצאה המשלבת סרטי ניתוח נדירים, תוצג בשיטת מולטימדיה בקרוב

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה