Viral Infections

הנחיות חדשות מטעם ה-CDC בנוגע להתפרצות נגיף האבולה קוראות לאמצעי הגנה אישיים ללא חשיפה עורית (מתוך הודעת ה-CDC)

בהנחיות חדשות מטעם ה-CDC (Centers for Disease Control and Prevention) קוראים המומחים לרופאים, אחיות ואנשי צוות רפואי אחרים המטפלים בחולים עם נגיף האבולה להקפיד על שימוש בציוד מגן אישי ללא כל חשיפה של העור. המשמעות היא שימוש בכיסוי ראש המכסה לחלוטין את הראש והצוואר, שימוש במגן פנים מלא וחד-פעמי במקום משקפיים.

ההמלצה הנוכחית מחליפה המלצה קודמת שהתירה חשיפה של העור בדרגה נמוכה. ההנחיות המעודכנות קוראות להחלפת מסיכות במסיכת N95 או PAPR (Powered Air-Purifying Respirator) להגנה טובה יותר מפני אירוסולים במגע קרוב, דוגמת דם או כיח, בעקבות הנשמה, שאיבת הפרשות ופרוצדורות אחרות בסיכון גבוה.

בנוסף, ה-CDC כעת ממליץ על הכשרה קפדנית של רופאים בנושא השימוש בציוד מגן אישי, צעד העשוי להפחית את הסיכון להדבקה בנגיף. כמו כן, מומלץ כי אדם מנוסה ישגיח בכל עת כי הרופאים מקפידים על לבישת והסרת הציוד המגן כראוי.

ההנחיות החדשות מתפרסמות סביב הדיווחים על הדבקת שתי אחיות בטקסס בנגיף האבולה, בעקבות חשיפה לחולה שהלך לעולמו ב-8 באוקטובר. עדיין לא ברור כיצד האחיות נדבקו בנגיף, אך אחד הגורמים החשודים הוא שימוש לא הולם בציוד מגן אישי.

מתוך הודעת ה-CDC

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה