Surgery

האם יש להפסיק את השימוש במשאבות אינפוזיה של Baxter?

FDA ו-Baxter Health Corporation פירסמו אזהרה באשר לשימוש בכל משאבות האיפוזיה מדגמי Colleague ו-Colleague CX. המכשירים האלקטרונים חשופים למספר תקלות שעלולים לעכב או להפריע לטיפול, עד למצבים מסכני חיים בנבדקים המקבלים טיפול בתרופות קריטיות ונוזלים.

לאחר שתי אזהרות קודמות פורסמו ביולי ובספטמבר 2005, ותיקון דחוף למכשיר נמסר לצרכנים בדצמבר, כעת מפורסמות אזהרות נוספות באשר למשאבה ובהן טעינה לא מספקת של הסוללות, אזעקות שווא לזיהוי אויר, שחיקה של המכשיר, אינפוזיה לא מספקת, והעדר זיהוי חסימה במעלה הזרם.

FDA קבע כי מדד המילוי של סוללת המשאבה עשוי לספק הערכת יתר של עוצמת הסוללה ולהיכבות בזמן פרוצדורות התלויות בסוללה, במקרה שהסוללות לא נטענות למשך 12 שעות מלאה לאחר הופעת אזהרה “Low Battery“.

בנוסף, הסנסורים של המשאבה עשויים לפרש לא נכון מתיחה או משיכה של הצינור כאויר בעירוי, ולעורר אזעקת שווא והפסקת הפעילות של המכשיר. גם שחיקת חלקים עשויה להביא להפסקת הפעילות של המכשיר.

חסימה במהלך התקנת הצינור עשויה להסיט את החלק העליון של המשאבה, דבר שיביא למסירה לא מספקת של נוזלים.

שקיות לא מתאימות, קונטיינר שרוקן כולו מאויר, איוורור לא תקין של הקונטיינר, ופתח אויר סגור מעל תוכן המבחנה עשויה לשבש זיהוי חסימה במעלה הזרם.

לפי הודעת FDA שפורסמה לעיתונות, החברה הכירה בפגמים של המכשיר והתחייבה לפתור את כל הסוגיות.

משאבות עירוי משמשות למתן מבוקר של תרופות או נוזלים, דרך הוריד, העורק, אפידורל, או עירוי ישיר אחר לזרם הדם.

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה