נתונים שדלפו לכאורה מועדת הבריאות הלאומית בסין חושפים כי מאות מליוני בני אדם חלו בקורונה בשלושת השבועות הראשונים של דצמבר, ההתפרצות הגדולה ביותר של המחלה עד כה, במידה והנתונים נכונים. הכתבה ב-N12 מצטטת מקורות מרשת בלומברג שדיווחו על עותק של ישיבת הועדה בסין שדלפה, אך הנתונים למעשה לא אומתו, והם שונים מהנתונים הציבוריים שדווחו על ידי הרשויות בסין.




תגובות רוצה להצטרף לדיון?
יש להתחבר כדי להגיב.
התחבראין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!