המשך מגמה חיובית בנתוני הקורונה, אך כדאי לשים לב לכך ששיעורי ההידבקות של האוכלוסייה המבוגרת שווים או גבוהים מחלקם באוכלוסייה הכללית

נתוני הקורונה ממשיכים להיות מעודדים גם ביממה האחרונה, כפי שניתן לראות כאן:

הנתון שיותר מדאיג מתוך התמונה שלעיל הוא העובדה ששיעור החיוביים לנגיף בקרב האוכלוסייה מעל גיל 60 שווה או גבוה לשיעור קבוצה זו מכלל האוכלוסייה. כלומר, על אף שמדובר במרבית המקרים כקבוצת סיכון, האנשים בקבוצות גיל אלה לא היו מוגנים יותר מהדבקה בהשוואה לשאר האוכלוסייה.  לקראת המשך החזרה לשגרה, ויותר חשוב, לקראת אם וכאשר הגל הבא לו מצפים שיחזור לקראת החורף, במידה ולא תמצא הדרך להגן טוב יותר על האוכלוסייה שבסיכון, אנו עלולים למצוא את עצמנו שוב בסגר מלא, עם כל ההשלכות המאוד בעייתיות של מהלך כזה.  כלי כמו זה שפותח ע”י המועצה הלאומית לסוכרת ראוי להיות בשימוש שגרתי הן ע” הצוותים הרפואיים, המטופלים, ובעיקר ע”י קופות החולים שחשוב מאוד שיטמיעו כלי מסוג זה במערכות המידע שלהן בכדי שכל מטופל שמוגדר בסיכון הגבוה ביותר יקבל התראה מתאימה, הדרכה ולווי צמוד, הן בכדי למנוע הדבקה, והן בכדי לתת מענה מהיר במקרה של סימפטומים מחשידים ואימות הימצאות הנגיף. 

תגובות רוצה להצטרף לדיון?

אין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!

מאמרים

דו”ח ה-CDC לגבי תסמיני הלונג-קוביד

דו”ח ה-CDC לגבי תסמיני הלונג-קוביד

מערכת האתר
מערכת האתר
אין תגובות|01/04/2024

דו”ח חדש של ה-CDC מתאר בפירוט את התסמינים של לונג-קוביד בקרב קבוצה של חיוביים לקורונה בהשוואה לאלו השליליים לקורונה עם תסמיני דמוי-קורונה כביקורת. הביא לפרסום יהונתן ניסן בהמלצתו של פרופ’ שוורצברג

כניסת צוות רפואי

הכניסה לאתר מותרת אך ורק לצוות הרפואי

לקבלת קוד אימות לנייד ולמייל, יש למלא את כתובת המייל ואת מספר הטלפון שלך

עדיין לא נרשמת? באפשרותך לבצע רישום כאן