על רקע נתוני ה-5/5/20 שלהלן

ראשי משרד הבריאות קיימו היום תדרוך בהשתתפות המנכ”ל, משה בר סימן טוב, המשנה למנכ”ל פרופ’ איתמר גרוטו ומנהלת בריאות הציבור פרופ’ סיגל סדצקי.
בתדרוך נסקרו המגמות ופורט ההוראות העדכניות לשמירת הגיינה ומניעת הדבקה.
כדאי לשים לב לחלק של פרופ’ סדצקי בתדריך בה היא מפרטת את קבוצות הסיכון על בסיס גיל ומחלות רקע, ואת ההנחיות עבור האוכלוסייה בסיכון גבוה וסיכון וסיכון מירבי. כאשר ההמלצה לאנשים בסיכון גבוה הנמצאים בצבר התפרצות להימנע מלצאת לעבודה. לאנשים בסיכון מירבי מומלץ לשמור על בידוד מלא.




תגובות רוצה להצטרף לדיון?
יש להתחבר כדי להגיב.
התחבראין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!