אמש פורסם ב-Nature Communications מחקר שבו דווח על הצלחה בזיהוי ובידוד נוגדן המסוגל להביא לנטרול נגיף ה- SARS-CoV-2 אשר לדעת החוקרים עשוי לאפשר פיתוח טיפול ו/או חיסון מתאים.
גם בארץ, פורסם ע”י שר הביטחון בנט שהמכון הביולוגי הצליח לבודד נוגדן שמצליח לנטרל את פעילות הוירוס.








תגובות רוצה להצטרף לדיון?
יש להתחבר כדי להגיב.
התחבראין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!