PTSD

ד”ר שחר בר מונה למנהל מחלקת שיקום גריאטרי בבית החולים השיקומי אינטגרטיבי מדיקל קר בבת ים

במסגרת תפקידו יהיה אחראי ד"ר בר על מחלקת שיקום גריאטרי, המונה 40 מיטות אשפוז וצוות רב מקצועי של רופאים/ות, אחים/ות, ואחרים

בר סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת פירנצה, איטליה והתמחה ביחידה לטיפול נמרץ ילודים באיטליה, בתל השומר ובלניאדו. בתקופת הקורונה הוא ניהל את המחלקה בבית החולים לניאדו ואז עבר לנהל את מחלת פנימית-גריאטרית עד היום. הוא משמש כרופא בכיר גם במחלקת כף סוכרתית ובמחלקה לכירורגיה כללית גריאטרית. ד”ר בר השלים את לימודי הרפואה שלו באוניברסיטת פירנצה באיטליה בין השנים 2007-2014. במהלך לימודיו, השתתף בתוכנית חילופי סטודנטים באוניברסיטת סרגוסה בספרד בשנים 2011-2012, שם חקר את השפעת האור הספקטרלי הרחב לעומת אור כחול בטיפול בפוטותרפיה להיפרבילירובינמיה יילודית. לאחר סיום לימודיו, עבר התמחות ביחידת הטיפול הנמרץ היילודי בבית החולים קרג’י בפירנצה. בשנת 2016, החל ד”ר בר את הסטאז’ שלו בבית החולים תל השומר ברמת גן, והמשיך בהתמחות ברפואה פנימית בבית החולים לניאדו בנתניה. במסגרת זו, חקר את הקשר בין רמות הורמון ה-TSH לבין מאפיינים דמוגרפיים בקרב קשישים.

שאולי הרציק פז, מנכ”ל המדיקל קר מסר עם המינוי :”כחלק מפיתוח בית החולים אנו פותחים 5 מחלקות חדשות. ד”ר בר מביא עמו ניסיון רב והבנה מעמיקה בטיפול באוכלוסייה המבוגרת, והוא מהווה נכס חשוב לצוות הרפואי שלנו ולמחלקה הגריאטרית החדשה”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה