Psoriasis

כן-פייט סיימה את מחקר שלב II/III בפסוריאזיס: הושלם הטיפול בכל 326 החולים בניסוי ב-17 מרכזים רפואיים מובילים בעולם

פסוריאזיס

הודעת כן פייט

כן-פייט ביופרמה חברה ביו-טכנולוגית עם צנרת תרופות ייחודיות בשלבי פיתוח מתקדמים המיועדות למחלות דלקתיות וסרטניות, מודיעה על השלמת הטיפול בכל 326 החולים שהשתתפו בניסוי שלב II/III בפסוריאזיס, בהתאם לתכנון המקורי, וכי התוצאות הסופיות של הניסוי יפורסמו בתוך שבועות, במהלך הרבעון הראשון של 2015. הטיפול בתרופת ה- CF101 של כן פייט נמשך 32 שבועות בהתאם לפרוטוקול המחקר. הטיפול בחולים בוצע ב-17 מרכזים רפואיים מובילים בארה”ב, אירופה וישראל. תוצאות דוח הביניים של ניסוי זה ב-103 החולים הראשונים שטופלו בתרופה כמו גם תוצאות ניסוי שלב II בתרופת ה- CF101 היו חיוביות והצביעו על יעילות התרופה בשני המדדים העיקריים שנבדקו, מדד PGA ומדד PASI ועל בטיחות מירבית

הניסוי שלב II/III שמבצעת כן פייט הינו כפול-סמיות, בבקרת פלסבו, ותוכנן לבדוק את היעילות של תרופת ה-CF101 בחולי פסוריאזיס מסוג פלאק בדרגת חומרה בינונית עד קשה.

“לאחר ניתוח יסודי של הנתונים שיתקיים בשבועות הבאים, אנו מצפים לדווח על תוצאות יעילות ובטיחות תרופת ה- CF101 בטיפול בפסוריאזיס. אם התוצאות יהיו דומות לתוצאות הקודמות שפורסמו, CF101 יכולה להוות טיפול יעיל ובטוח לתקופה ארוכה באוכלוסיית חולים זו”, הצהירה פרופ’ פנינה פישמן, מנכ”לית כן-פייט.

שוק תרופות הפסוריאזיס נשלט על ידי התרופות הביולוגיות הניתנות באינפוזיה ומלוות בתופעות לוואי.                 לפי Global Data, שווי שוק תרופות הפסוריאזיס הוערך ב- 3.6 מיליארד דולר בשנת 2010 וצפוי לגדול ל- 6.7 מיאלרד דולר בשנת 2018.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה