Nutritional/Metabolic

מנהל מרכז רפואי צפון, פרופ’ ארז און, קיבל תעודת הוקרה על פועלו בכנס הסוכרת בגליל

מנהל המרכז הרפואי צפון, פרופ' ארז און, קיבל תעודת הוקרה על תרומתו לקידום הבריאות בגליל במסגרת הכנס השנתי של ספרת הסוכרת בגליל ע"ש ראסל ברי, בנושא סוכרת והשמנת יתר

בתמונת הכותרת מימין לשמאל: פרופ’ נעים שחאדה מנהל ספרת הסוכרת, ד”ר סיון שפיצר סגנית מנהל ספרת הסוכרת, פרופ’ אורלי אבני דיקנית הפקולטה לרפואה בגליל, פרופ’ ארז און מנהל מרכז רפואי צפון.
קרדיט תמונה: ניר שמול

פרופ’ און, העומד לסיים את תפקידו בסוף החודש, קיבל את התעודה לאחר אחת עשרה שנים של ניהול המרכז הרפואי צפון (פוריה). בדברי ההוקרה ציינו כי פרופ’ און: “הוביל את המרכז הרפואי לאורך העשור האחרון, תוך פתיחת שרותים חדשים, בינוי מחלקות ושילוב מיכשור חדשני. עיקר עשייתו של פרופ’ און בקידום בריאות תושבי האזור, צמצום פערים בשרותי הבריאות בין המרכז לפריפריה, ושיפור הנגישות והזמינות של השרותים הרפואיים לתושבי האזור. בין היתר הוקמו תחת שרביטו מרכז לצנתורי מח, יחידה לטיפול נמרץ לילדים, מערך לחדשנות, אקדמיה ומחקר, מערך קרדיווסקולרי כולל ניתוחי לב וניתוחי חזה, הכנסת רובוט כירורגי והקמת מרכז שיקום לטובת תושבי הצפון, מרכז אשר עתיד להיפתח השנה.”

פרופ’ ארז און: “אני מודה לספרת הגליל על הכבוד שהוענק לי ומוקיר את תרומתה של ספרת הגליל לקידום הבריאות של תושבי הגליל. ספרת הגליל הינו הפרויקט המשמעותי ביותר לשינוי המציאות בתחום מחלת הסוכרת בצפון, ושמחתי להיות שותף לחזון שהוא מוביל”.
בכנס, שנערך במלון גולדן קראון בנצרת, השתתפו למעלה מ 400 רופאים, חוקרים, ראשי רשויות ומנהלי יחידות בריאות ברשויות המקומיות בצפון ונחשפו לחידושים פורצי דרך בתחום הסוכרת והשמנת יתר. ספֵרת הסוכרת בגליל, מיסודה של הפקולטה לרפואה של בר-אילן וקרן ראסל ברי, שמה לה למטרה לצמצם את פערי התחלואה בסוכרת והשמנה באזור הגליל. צוות  המיזם פועל כדי ליצור חיבור בין רפואה וחברה בפיתוח והטמעה של מודלים חדשניים לצורך שיפור בריאותן של קהילות הנמצאות בפריפריה החברתית והגאוגרפית

פרופ’ נעים שחאדה, מנהל ספרת הגליל: ״אנו מודים לפרופ׳ און על תרומתו הגדולה לשיפור והנגשת השירותים הרפואיים המיטביים לתושבי הצפון.  מאז הקמת מיזם ספרה פרופ׳ און היה שותף חשוב בקידום המטרה המשותפת ופעל יחד איתנו לצמצום הפערים בבריאות ולמען  תושבי הגליל״.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה