עלייה ניכרת במקרי הפטיטיס A בתל אביב בשנה האחרונה (הארץ)

משרד הבריאות מדווח היום על עלייה דרמטית בדיווחים של מחלת הפטיטיס A באיזור ת”א. בשנת 2012 נרשמו 69 מקרים לעומת 7 בלבד בשנת 2011.

מוקד ההתפרצות הוא איזור דרום תל אביב והחשד הוא שהמקור הוא ירקות הנמכרים בשווקים בדרום תל אביב. המשרד מדגיש שאין שכיחות רבה יותר של המחלה בקרב פליטים החיים באיזור.

לדיווח ב”הארץ”

תגובות רוצה להצטרף לדיון?

אין תגובות עדיין. היה הראשון להגיב!

מאמרים

כניסת צוות רפואי

הכניסה לאתר מותרת אך ורק לצוות הרפואי

לקבלת קוד אימות לנייד ולמייל, יש למלא את כתובת המייל ואת מספר הטלפון שלך

עדיין לא נרשמת? באפשרותך לבצע רישום כאן