Hematology Other

יצא לאור גיליון מיוחד של ”במה”, כתב העת המדעי הישראלי לאנשי מקצוע אשר מוקדש כולו לתחום ההמטו-אונקולוגיה (האגודה למלחמה בסרטן)

גיליון 21 של כתב העת המדעי הישראלי לאנשי מקצוע אשר נקרא “במה”, הוקדש כולו לתחום ההמטו-אונקולוגיה וממאירויות המטולוגיות ויצא לאור בעריכת פרופ’ דינה בן יהודה, יו”ר האיגוד הישראלי להמטולוגיה ולרפואת עירויים.

 כתב העת, שיוצא לאור כבר יותר מ – 30 שנה על ידי האגודה למלחמה בסרטן ועוסק בנושא מחלת הסרטן והשלכותיה, מתמקד הפעם בסקירה מדעית של מחלות סרטן המטולוגיות שכן, בשנים האחרונות חלו התפתחויות רבות ומרגשות בתחום זה, והן פותחות בפני החולים בממאירויות המטולוגיות אפשרויות טיפול וריפוי חדשות, כמפורט במאמרים השונים בבמה.

 פריצות הדרך המתוארות בפירוט בביטאון זה הביאו לשיפור באיכות החיים, בשיפור דרכי הטיפול ובהארכת חייהם של החולים עם ממאירויות המטולוגיות.

הגיליון בנושא המטולוגיה הוקדש ליכרה של פרופ’ ברכה רמות, שהייתה פרופסור אמריטוס בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב, ידידה וחברת חבר הנאמנים של האגודה למלחמה בסרטן והוא מופץ בימים אלו ללא תשלום בין עובדי מערך הבריאות בישראל וכן עלה כגיליון דיגיטלי לאתר האגודה למלחמה בסרטן לעיונם של אנשי המקצוע בקישור הבא.

כתב העת במה הינו ביטאון מדעי המיועד לעובדי מערך הבריאות והתמיכה בחולי הסרטן ובני משפחותיהם, המתמודדים באופן יומיומי עם הטיפול בחולי הסרטן, על מנת להעשיר אותם במידע מקצועי, מדעי, מהימן ומעודכן. אנשי מקצוע בתחום הבריאות המעוניינים לקבל את הגיליון הנוכחי מוזמנים לפנות לכתובת המייל הבאה:  info@cancer.org.il

האגודה למלחמה בסרטן הינה מוסד ללא כוונות רווח הפועל הודות לתרומות הציבור וללא מימון מתקציב של משרד ממשלתי כלשהו, במטרה להקטין את התחלואה והתמותה ממחלת הסרטן ולשפר את איכות חיי החולים. הסיוע הניתן על ידי האגודה נקבע על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ. הפרויקטים שנתמכים נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני לטובת הנושא ברמה הלאומית. מבצע “הקש בדלת 2016” של האגודה למלחמה בסרטן ממשיך. ניתן לתרום בשיחת טלפון חינם למחלקת התרומות: 1-800-35-46-46 וכן באופן מאובטח באמצעות כרטיס אשראי באתר האגודה בלחיצה כאן.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה