Genitourinary other

עישון פסיבי הורג !

עישון פסיבי הורג אנשים והדרך היחידה לשלוט בו היא לאסור על עישון בכל מקומות העבודה.

הדו”ח הנוכחי, שמחקה את העוצמה של בדו”ח ב-1964, שסלל את הדרך לאזהרות בנוגע הסיגריות ולפרסום הגבלות, מפרט על ההשפעות של עישון פסיבי ואומר, שלא צריך להכריח אף אחד לשאוף עשן של מישהו אחר.

כיום אין לחלוק על העדות המדעית : עישון פסיבי אינו רק מטרד. זהו סיכון בריאותי רציני, שיכול להביא למחלה ולמוות מוקדם מדי של ילדים ומבוגרים, שאינם מעשנים.

מיליוני אמריקאים ממשיכים להיות חשופים לעישון פסיבי בבתים ובמקומות העבודה שלהם. לפחות 60% מהאמריקאים, שאינם מעשנים, מראים סימנים של חשיפה לעישון פסיבי.

אנשים, שאינם מעשנים, צריכים הגנה דרך הגבלת העישון במקומות ציבוריים ובמקומות העבודה ועל ידי הצמדות מרצון למדיניות גם בבתים, בעיקר על מנת לא לחשוף את הילדים לעישון פסיבי.

הדו”ח אומר, שזה בלתי אפשרי להגן על האנשים, שאינם מעשנים, אפילו אם יש אזורים המתוכננים לעישון בלבד, דבר ההופך את האיסור על עישון במקום העבודה הכרחי.

למרות ההתקדמות העצומה, שנעשתה, חשיפה לא רצונית לעישון פסיבי נשארה סיכון בריאותי רציני, שיכול להימנע על ידי הפיכת הבתים, מקומות העבודה ומקומות ציבוריים חופשיים מעישון לחלוטין.

הדו”ח הנוכחי על עישון פסיבי מספק עדות מכריעה, שמדינות וקהילות צריכות להגן על הבריאות של האזרחים שלהם על ידי חקיקת חוקים חזקים נגד עישון.

המנהיגים הנבחרים חייבים להמשיך לכיוון אומה, שהיא 100% ללא עישון, ולעשות את חלקם בכדי לעזור להוריד את התמותה והנכות ממחלה קרדיווסקולרית.

מדינות, ערים ורשויות מקומיות אחרות נלחמו בנוגע לקיום איסור וחרם על עישון. תעשיות מסוימות, בעיקר ברים ומסעדות, אמרו, שהם יאבדו את העבודה שלהם אם עישון יהיה אסור לחלוטין, למרות שמספר מחקרים לא הראו השפעה כזו במקומות כמו מסצ’וסטס וקליפורניה, שיש להן איסורים רחבים בנוגע לעישון.

הדו”ח גם אומר, שתעשיית הטובאקו, חיפשה דרך לכסות ממצאים מדעיים בנוגע עישון טובאקו סביבתי עם מחקר עם הטיות ואמצעים אחרים. אך תעשיית הטובאקו דבקה במנטרה שלה של בחירה אישית ואחריות אישית.

תגובה מתעשיית הטובאקו : זה אינו סביר, שעישון פסיבי גורם לנזק משמעותי למבוגרים בריאים, שאינם מעשנים, ובהתחשב באיסורים הנרחבים ובהגבלות לגבי עישון, שכבר קיימים, אנשים שאינם מעשנים יכולים להימנע בקלות מחשיפה לעישון פסיבי.

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה