Erectile dysfunction

לויטרה משנה את הקמפיין שלה בארה”ב ופונה לעזרת הנשים…(one word )

שוק התרופות האמריקאי לטיפול בבעיות זקפה (ED ) ממשיך להיות בכותרות. אמש בישרנו על תכנית ה”נוסע המתמיד” של ויאגרה, והנה היום אנו מדווחים על קמפיין טלויזיה חדש של המתחרה השלישית, לויטרה.

בקמפיין החדש בחרות המשווקים (GSK ובאייר) להציג “עדות” של אישה המדברת בשבחי הלויטרה כמי שטיפלה כראוי בבעיות ה-ED של בן זוגה. זה הקמפיין הראשון שבו מדברים במפורש ובגלוי על בעיות זקפה. מנהל השיווק של GSK צוטט כאומר שמחקר שוק שערכו מצא שלעדות של אישה יש השפעה חיובית על גברים, וכן שנשים רבות גם הגיבו בחיוב לפרסום.

מבקרים טוענים שלמרות שהפרסומת של סיאליס כבר התייחס ל-ED , הפרסום של לויטרה הוא אגרסיבי ובוטה מידי.

אנליסטים מעריכים שבתחרות בין שלושת התרופות, לויטרה תשאר התרופה השלישית בגודלה. בעוד שויאגרה נהנית מהראשוניות ומההכרה, לסיאליס יש בידול ברור בעזרת היכולת לשמור על פעילות של 36 שעות, ואילו ללויטרה אין כל כך תכונות מבדילות ועדיפות על ויאגרה.

האנליסט השיווקי הזלט מעריך שמכירות ויאגרה השנה ישארו ברמה של 1.9 מיליארד $, שסיאליס תשיג 600 מיל’ $ מכירות, ולויטרה תיוותר עם כ-300 מיל’ $. הוא מעריך שבשנת 2007 יצמח כל השוק מרמה נוכחית של כ-2.8 מיליארד $ ל- 3.7 מיליארד $, והחלוקה תהיה: ויאגרה תשמור פחות או יותר על ההיקף הנוכחי עם 1.8 מיליארד $, סיאליס תגיע ל-1.3 מיליארד $ ולויטרה “תזדנב” עם 600 מיל’ $.

לדיווח ב-oneword

אנו מקווים להביא בקרוב, בעזרת IMS ישראל נתוני שוק לגבי חלוקת והיקף השוק בתחום תוסס זה (תרתי משמע..) בארץ.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה