Endocrinology other

פרופ’ מרדכי חלק וד”ר יוסי דוקס מונו לתפקיד סגן המנהל הרפואי בבי”ח לניאדו

המינויים – בעקבות צמיחה של עשרות אחוזים בכח האדם של הסקטור הרפואי בבי"ח לניאדו
תנופת הפיתוח בבי”ח לניאדו בשנים האחרונות הכוללת פתיחת מחלקות חדשות, עליה מתמדת בפעילות הקלינית והניתוחית – הביאה את הנהלת בית החולים למסקנה, כי יש צורך לעבות את השדרה הניהולית של סקטור הרפואה. למנהל הרפואי בבי”ח לניאדו – פרופ’ צבי שמעוני – מונו לאחרונה  שני סגנים, פרופ’ מרדכי חלק וד”ר יוסי דוקס. הסגנים יעסקו במגוון רחב של נושאים קליניים יומיומיים, לצד פיתוח והעמקת הקשר עם האקדמיה, הכשרת מתמחים, סטאז”רים וסטודנטים, פיתוח הליכים קליניים חדשים , ביצוע מחקר קליני מתקדם, הטמעת טכנולוגיות חדשניות ועוד.

פרופ’ מרדכי חלק הינו גינקולוג בכיר בעל מוניטין רב בתחומו. שימש עד לאחרונה כמנהל האגף הגינקולוגי בבי”ח הלל יפה, בעברו שימש כסגן המנהל של המרכז הרפואי סורוקה, מנהל בפועל של מחלקת נשים בסורוקה וכן גינקולוג בכיר בבי”ח במישיגן. פרופ’ חלק הינו בעל מומחיות על במנהל רפואי, עוסק במחקר מזה שנים רבות והוא מביא איתו לתפקיד את המוניטין והנסיון הרב שצבר במשך עשרות שנות עבודה במערכת הבריאות בישראל.

ד”ר יוסי דוקס, כירורג כללי וכירורג שד בכיר, מגיע מהמערך הכירורגי בבית החולים שיבא בתל השומר. ד”ר דוקס עבד  במערכות בריאות חשובות בעולם כדוגמת בי”ח ג’ונס הופקינס ובי”ח ממוריאל סלואן קטרינג בארה”ב, והיכרות מעמיקה עם מערכים כירורגיים ומערכי חדרי ניתוח המתקדמים בעולם. במקביל לתפקידו כסגן המנהל הרפואי, ד”ר דוקס ירחיב את פעילות מכון השד בבית החולים, על ניתוחיו השונים, תוך יישום הידע והניסיון הרב שצבר במהלך השנים.

פרופ’ צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי”ח לניאדו בירך את הסגנים עם כניסתם לתפקיד ואמר “השילוב ביניכם, פרופ’ חלק הותיק ובעל הנסיון הרב, לצד ד”ר דוקס שמביא איתו ערכים של חדשנות, הינו שילוב מנצח. הסקטור הרפואי בבי”ח לניאדו גדל בשנים האחרונות בעשרות אחוזים, נכנסנו לתחומים קליניים חדשים ותחום ההכשרה התפתח מאד. מאחל לכם הצלחה רבה”.

מנכ”ל בי”ח לניאדו, מר נדב חן בירך אף הוא את פרופ’ חלק וד”ר דוקס ואמר “אנו ממשיכים להתפתח ולהתקדם בכל התחומים. לצד בינוי ופיתוח אינטנסיביים, ופתיחת שירותים קליניים , אנחנו מגייסים כח אדם איכותי ובעל מוניטין שידע לתת את המענה הדרוש לכחצי מליון תשובי נתניה ואיזור השרון כולו. מאחל לשניכם הצלחה רבה – הצלחתכם היא הצלחת כולנו”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה