Digital Marketing

חברת הפארמה הבינלאומית Boehringer Ingelheim מדווחת על עליה במכירות נטו בעולם

הודעת חברת בורינגר אינגלהיים

חברת הפארמה הבינלאומית ‘בורינגר אינגלהיים’ מפרסמת את סיכום שנת 2013 של החברה, ומציגה עלייה משמעותית בנתוני המכירות העולמיים. לצד האתגרים הקיימים בשוק, החברה הצליחה להגדיל את הכנסותיה, ורשמה עלייה של כ-1.4% במכירות נטו, העומדות על 14.1 מיליארד אירו בעולם.
בנוסף, הרווח התפעולי של החברה גדל ועומד על 2.1 מיליארד אירו ומכירות נטו עם תשואה של עד 15%.
המכירות נטו במרכז ומזרח אירופה, מרכז אסיה, ישראל ושוויץ עלו גם הן ב-7.3% ועומדות על כ-914.5 מיליון אירו.

חברת ‘בורינגר אינגלהיים’ מעסיקה כיום כ-47,400 עובדים ברחבי העולם, עלייה של כ-3% משנה שעברה, כאשר באזור בו כלולה גם ישראל נרשמה עלייה של 3.6% ומועסקים בו 3,273 עובדים.

“2013 הייתה שנה מרובת הישגים ואתגרים עבור החברה”, אומר פרופ’ אנדראס ברנר, יו”ר דירקטוריון המנהלים של חברת ‘בורינגר אינגלהיים’, “התמקדנו בשנה זו בהמשך פיתוח החברה ומוצריה לטווח הארוך”. המנהל האזורי של ‘בורינגר אינגהליים’, מר פיליפ ואן לאטורף, מוסיף ואומר כי “למרות המצב המאתגר בשוק, הצלחנו להגדיל את נתח השוק שלנו באזור באמצעות מוצרים חדשניים, ובשנים הקרובות אנו מתכננים להשיק מוצרים רבים נוספים”.

במהלך 2013 השיקה ‘בורינגר אינגלהיים’ את Afatinib לטיפול ממוקד בסוג מסוים של סרטן הריאה, וכך נכנסה בהצלחה לשוק האונקולוגיה העולמי. התרופה נמכרת ברחבי העולם תחת השם Giotrif®.
בנוסף, נציגות החברה בישראל השיקה בשנה האחרונה את
Trajenta®, לטיפול בסוכרת מסוג 2, שניתן ליטול בכל רמה של תפקוד כלייתי ללא צורך בהתאמת מינון.

חברת ‘בורינגר אינגלהיים’ השקיעה במהלך 2013 כ-2.7 מיליארד אירו במחקר ופיתוח, כאשר ההוצאה על מחקר ופיתוח מהווה כ-19.5% מהמכירות נטו של החברה. 

תרופות מרשם: עמוד התווך המשמעותי ביותר

קטגוריית תרופות המרשם מהווה את ליבת עסקי החברה, ובתחום זה  ‘בורינגר אינגלהיים’ הגדילה את מכירות הנטו שלה לקרוב ל-11 מיליארד אירו. התרופה נוגדת הקרישה Pradaxa® המשיכה להוכיח עצמה כמנוע הצמיחה העיקרי של החברה, עם עלייה במכירות נטו של למעלה מ-16% המהווים 1.2 מיליארד אירו. התרופה Spiriva® לטיפול במחלת ריאות חסימתית כרונית (COPD) נשארה התרופה המובילה, עם עלייה במכירות של למעלה מ-3.8% המהווים 3.5 מיליארד אירו.

הנתונים האזוריים הכוללים את ישראל, מצביעים על עלייה במכירות נטו של תרופות המרשם ב- 8.5%, המהווים 587.1 מיליארד אירו. התרופות הנמכרות ביותר באזור היו מתחום הנשימה ספיריבה Spiriva® וברודואל Berodual®והתרופה נגד שיגרון Mobic® (שתי התרופות האחרונות עדיין אינן רשומות בישראל).

השקות עתידיות מתוכננות

בשנתיים הקרובות ‘בורינגר אינגלהיים’ מתכננת להשיק למעלה מ-10 מוצרים חדשים ב-8 תחומים: סוכרת, COPD, אסטמה, סרטן ריאות, פיברוזיס ריאתי אידיופתי (IPF), מוטציה נדירה של לוקמיה (AML), פקקת הוריד העמוק (DVT) ותסחיף ריאתי (במסגרת זו קיבלה החברה את אישור ה-FDA באפריל האחרון פרדקסה Pradaxa ® לטיפול בהתוויה זו).

החברה עובדת כעת על כ-90 פרויקטים של מחקר ופיתוח, ומתכננת לבצע מחקרים קליניים פאזה II של 9 תרכובות חדשות מתוך מטרה לחזק את תחומי העיסוק של החברה לטיפול בהפרעות המערכת החיסונית ולהפרעות במערכת העצבים המרכזית.

אודות בורינגר אינגלהיים BI

קבוצת בורינגר אינגלהיים היא אחת מ- 20 חברות הפארמה המובילות בעולם. הנהלתה הראשית של בורינגר אינגלהיים ממוקמת באינגלהיים, גרמניה. לחברה 142 נציגויות ברחבי העולם והיא מעסיקה מעל ל- 47,400 עובדים. החברה בבעלות המשפחתית, אשר נוסדה בשנת 1885, מתמקדת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק תרופות חדשניות בעלות ערך טיפולי גבוה בבני אדם ובבעלי חיים.

כחלק מרכזי בתרבות החברה, בורינגר אינגלהיים מחויבת לפעול מתוך אחריות חברתית. אחריות זו כוללת מעורבות בינלאומית של החברה בפרויקטים חברתיים ברחבי העולם (ביניהם היוזמה הגלובלית “Making More Health http://www.makingmorehealth.org “) ודאגה לרווחת העובדים. כבוד הדדי, שוויון הזדמנויות, ומציאת איזון בין דרישות הקריירה לצד זמן איכות עם המשפחה, מהווים את הבסיס לשיתוף הפעולה ההדדי.

כמו כן, בכל צעד ופעולה של החברה היא מתמקדת בהגנת הסביבה ובקיימות. בשנת 2013 רשמה ‘בורינגר אינגלהיים’ מכירות בהיקף של כ-11.4 מיליארד אירו נטו. ההוצאה על מחקר ופיתוח מהווה כ-19.5% מהמכירות נטו של החברה. 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה