Digital Marketing

משרד הבריאות פועל לריסון הפעילות השיווקית האגרסיבית של הקופות של הביטוחים המשלימים (דהמרקר)

משרד הבריאות פועל לריסון הלחץ השיווקי שמפעילות קופות החולים על מבוטחיהן להצטרפות לביטוחים המשלימים/מושלמים של קופות החולים.

ע”פ דיווח בדהמרקר, המשרד עומד לדרוש מקופות החולים עמידה בכללים כמו אי פנייה חוזרת ללקוח שסירב להצטרף, הצגת מידע מלא ועוד.

לכתבה

הערת המערכת: יש אולי חשיבות לכך שהמשרד נוקט עמדה בנושא , אך קשה להאמין שניתן יהיה לכפות ולוודא מילוי הכללים שהמשרד עומד לדרוש ממערכות השיווק והמכירה של הקופות. באופן פרדוקסלי, מה שמזין ומקדם את שיווק הביטוחים המשלימים והפרטיים הוא החשש לקריסת מערכת הבריאות הציבורית ואי יכולתה לתת מענה של ממש בעת הצורך מחד (חשש שלעיתים גם המשרד עצמו נוהג לתת לו ביטוי בעיקר במהלך סכסוכים תקציביים עם האוצר..) , ומאידך הבילבול של קהל המבוטחים שלא ממש מבין מה מגיע לו בביטוח הבריאות הבסיסי.  סיבות אלו אכן גרמו לכך שישראל הפכה להיות ככל הנראה לאלופת העולם בביטוחים רפואיים משלימים ופרטייים…

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה