Digital Marketing

משה”ב מזהיר מפני שימוש בתכשירים קוסמטיים ששווקו ע”י ”פארמה אסתטיקה”

בבדיקה של משרד הבריאות נמצא כי חברת “פארמה אסתטיקה”  בבעלותם של הרוקחים עוז נקר  (מבית מרקחת הירקון בפתח תקווה)  ויוסף ברנט (מבית מרקחת פארמה-פלוס השרון ברמת גן ) שיווקה תכשירים בעלי מרכיבים רפואיים פעילים המיועדים למכוני אסתטיקה, מכוני יופי, מרפאות וקוסמטיקאיות. תכשירים אלו הוכנו בתנאי יצור ורקיחה לא נאותים, ללא כל תיעוד ומבלי שנערכו להם בדיקות איכות כנדרש.  קיים חשש כי שימוש בתכשירים אלו עלול להיות מסוכן לבריאות הציבור.

מדובר בתכשירים המיועדים לטיפולי עור ואסתטיקה שונים כגון פילינג כימי עמוק, להבהרת כתמי עור, אקנה ועוד. התכשירים מכילים חומרים רפואיים בריכוזים גבוהים מאד. התכשירים סופקו עם תוויות הנושאות את שמות המכונים או המרפאות או מכוני היופי והן יוצרות רושם של מותג פרטי.

ייתכן והתכשירים שווקו גם ללקוחות על ידי מכוני אסתטיקה, מכוני היופי וקוסמטיקאיות וכן על ידי בתי מרקחת.  עוד נמצא כי החברה “פארמה אסתטיקה”  גם ייצרה ושיווקה תמרוקים ללא רישיון מתאים של משרד הבריאות.

בשל חשש לבריאות הציבור,  משרד הבריאות מורה לכל מי שרכש תכשירים אלו, או שנמצאים בידיו תכשירים אלו להפסיק את השימוש באופן מיידי .

 עוד מורה משרד הבריאות  למכוני האסתטיקה, המרפאות ומכוני היופי שרכשו את המוצרים מחברת “פארמה אסתטיקה” או מבתי מרקחת ושווקו את התכשירים ללקוחותיהם לאסוף באופן מיידי  את התכשירים מלקוחות אלה.

מקור: הודעת משה”ב

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה