מותג רמדיה חוזר לשוק…היום הודיעו הבעלים החדשים של רמדיה על חזרת המותג לשוק. האסטרטגיה השיווקית – להחזיר את האמון ולהוריד מחירים…נקודת המוצא הקיימת היא נתח שוק של 5% בתחליפי החלב ו-20% בדייסות..
הערת המערכת: עוד שנה או שנתיים זה יהיה ודאי ניתוח מקרה מעניין בפקולטות שונות למנהל עסקים ושיווק…על פניו, נראית החלטה מוזרה לבחור במותג שהקונוטציה הראשונית שלו מתקשרת לקטסרטרופה, מחדלים וחוסר אמינות…
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!