Diabetes

מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר את Bexagliflozin לטיפול במבוגרים עם סוכרת מסוג 2 (מתוך הודעת TheracosBio)

מנהל המזון והתרופות האמריקאי (Food and Drug Administration) הודיע על אישור Bexagliflozin, מעכב SGLT-2, לשיפור האיזון הגליקמי במבוגרים עם סוכרת מסוג 2, כך על-פי הצהרה לעיתונות מטעם חברת התרופות.

האישור של Bexagliflozin מבוסס על תוצאות 23 מחקרים קליניים להערכת היעילות והבטיחות של Bexagliflozin בלמעלה מ-5,000 מבוגרים עם סוכרת מסוג 2. מחקרים אלו הדגימו ירידה משמעותית בריכוז המוגלובין מסוכרר ורמות סוכר בדם בצום עם טיפול ב- Bexagliflozin לאורך 24 שבועות.

המומחים מסבירים כי ניתן לבחור ב- Bexagliflozin כטיפול יחיד או כתוספת לטיפול סטנדרטי, כולל מטפורמין, סולפוניל-אוריאה, אינסולין, מעכבי DPP-4 או משלב תכשירים אלו.

כמשפחת תרופות, מעכבי SGLT-2 הדגימו תועלת אדירה בטיפול במבוגרים עם סוכרת מסוג 2 והטיפול ב- Bexagliflozin הדגים יעילות גבוהה בהפחתת רמות סוכר בדם, לכן בחברת התרופות מאמינים כי מדובר בתוספת חשובה למשפחת מעכבי SGLT-2.

הטיפול ב- Bexagliflozin מאושר לשימוש במבוגרים עם סוכרת מסוג 2, עם קצב פינוי גלומרולארי משוער גבוה מ-30 מ”ל/דקה. הטיפול התרופתי אינו מומלץ לחולים עם אבחנה של סוכרת מסוג 1 או לטיפול בחולים עם חמצת סוכרתית.

מתוך הודעת TheracosBio

 

לידיעה ב-Healio

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה