Diabetes

”לוקחים את הסוכרת ללב”: הפדרציה העולמית לסוכרת(IDF ) בשיתוף חברת נובו נורדיסק מקדמת סקר עולמי לבדיקת המודעות והידע של חולי סוכרת סוג 2 לסיכון למחלות לב


מיזם חדש של הפדרציה הבינלאומית לסוכרת (IDF) בשיתוף עם חברת נובו נורדיסק העולמית הנקרא “לוקחים את הסוכרת ללב” (Taking Diabetes to Heart) , מתמקד על המודעות למחלות לב ולידע בנושא בקרב חולי סוכרת סוג 2.

במסגרת זו מקדם ה-IDF סקר בין חולי סוכרת שמיועד לסייע ל-IDF להבין טוב יותר אנשים החיים עם סוכרת סוג 2.

ה-IDF קורא לחולי סוכרת סוג 2 להשתתף בסקר. הסקר מתמקד כאמור במידת המודעות והידע של חולי הסוכרת סוג 2 באשר לגורמי הסיכון ולאפשרויות המניעה של מחלות לב (CVD) בקרב חולי סוכרת סוג 2.

השתתפות המטופלים בסקר מאפשר להם לחלוק את המידע עם IDF אשר יסייע להבין את רמת המידע הקיימת או החסרה של המטופלים בסוכרת סוג 2 כיום.

ה-IDF מציין כי הוא מודע לכך שיש שפע של מידע זמין, אך השאלה היא האם זהו המידע הנכון ? כמו כן, נשאלת השאלה האם המידע ברור ובהיר מספיק עבור אנשים החיים עם מצבים כרונים אלה ?

ה-IDF מאמין שהמידע שייאסף בעזרת הסקר יתרום ליכולות של ה-IDF לתקשר ולהעביר מידע חיוני עבור ניהול מחלת סוכרת סוג 2, ובכך תגרום לשיפור איכות ותוחלת החיים של אנשים עם סוכרת סוג 2.

ניתן להפנות מטופלים להשתתפות בסקר חשוב זה , שמילויו אורך כ-2-4 דקות, בקישור זה.

הערת המערכת: חברת נובו נורדיסק נחשבת לחברה המובילה בעולם בתחום הסוכרת. לאחרונה אף קיבלה ויקטוזה (LIRAGLUTIDE) את אישור ה-FDA וה-EMEA להתוויה להפחתת הסיכון למחלות ותמותה קרדיווסקולרית בחולי סוכרת סוג 2.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה