Diabetes

סאנופי ו-MannKind חתמו על הסכם לשיווק האינסולין הראשון שיינתן במשאף לטיפול בחולי סוכרת מסוג 1 ו-2

האינסולין יושק בארה”ב בראשית 2015

רוני בירנבוים, מנכ”ל סאנופי ישראל: “מדובר בבשורה של ממש לחולי הסוכרת בכל העולם. סאנופי ישראל תעשה כל מאמץ כדי להביא את הטיפול לשוק הישראלי”

סאנופי, חברת הפארמה הגלובאלית, ותאגיד MannKind הודיעו היום על הסכם רישוי בלעדי לפיתוח ולשיווק האינסולין המהיר AFREZZA® (אינסולין הומאני) הניתן בשאיפה. האינסולין המהיר החדש, מיועד לשימוש בחולי סוכרת מסוג 1 וסוג 2. החברות מתכננות להשיק את AFREZZA® בארה”ב ברבעון הראשון של 2015.

רשות המזון והתרופות הפדרלית (FDA) אישר את AFREZZA® ב-27 ביוני 2014 לשיפור השליטה הגליקמית בסוכרתיים בוגרים. AFREZZA® הינה אינסולין קצר טווח הניתן בשאיפה לפה בזמן ארוחות  או בתוך 20 דקות מתחילת הארוחה.

רוני בירנבוים, מנכ”ל סאנופי ישראל: “מדובר בבשורה של ממש לחולי הסוכרת בכל העולם. סאנופי ישראל תעשה כל מאמץ כדי להביא את ה-   AFREZZA® לשוק הישראלי במהרה לטובת סוכרתיים המטופלים באינסולין”.

לפי תנאי ההסכם MannKind תקבל תשלום מידי בסך 150 מיליון דולר. בהמשך צפויה לקבל עד 775$ מיליון, בהתאם לעמידה באבני הדרך עליהן הוסכם בין החברות.

AFREZZA® הינה שילוב חדשני של תרופה ומכשיר המורכב מאינסולין הומאני אשר ניתן באמצעות משאף” אמר פייר שנסל, סגן נשיא חטיבת הסוכרת בסאנופי. “AFREZZA® מהווה תוספת משמעותית לפורטפוליו הנרחב והגדל שלנו לפתרונות משולבים לטיפול בסוכרת.  פתרון זה הינו ייחודי בשוק ומאפשר לחולים, שנוטלים אינסולין קצר טווח טיפול נוסף מבלי להזדקק לזריקות יומיומיות מרובות”.

“אנו שמחים ונרגשים שסאנופי חברה ל-MannKind על מנת להנגיש את AFREZZA® לחולי סוכרת ברחבי העולם” אמר אלפרד מן, יו”ר ומנכ”ל MannKind. “סאנופי היא שותפה אידיאלית בהינתן פורטפוליו המוצרים המשלים שלה, נוכחותה המשמעותית בשוק האינסולין והתשתית המסחרית הגלובלית שלה. הסכם השותפות שלנו תואם את השאיפה של שתי החברות לאופטימיזציה של עלויות הפיתוח, השיווק והייצור.”

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה