Dermatitis

מעכב JAK טופיקלי יעיל עד 52 שבועות לאטופיק דרמטיטיס בילדים צעירים (Revolutionizing Atopic Dermatitis)

טיפול במשחת רוקסוליטיניב מקומית 1.5% הראה סבילות טובה והיה יעיל לאורך 52 שבועות בילדים בגילאי 2-11 שנים עם אטופיק דרמטיטיס, כך עולה ממחקר שהוצג בכנס Revolutionizing Atopic Dermatitis

טיפול במשחת רוקסוליטיניב מקומית 1.5% הראה סבילות טובה והיה יעיל לאורך 52 שבועות בילדים בגילאי 2-11 שנים עם אטופיק דרמטיטיס המשפיע על 35% או יותר משטח פני הגוף שלהם, כפי שהראו תוצאות מחקר חדש שהוצג בכנס Revolutionizing Atopic Dermatitis.

המחקר הראה תוצאות מבטיחות לטיפול באטופיק דרמטיטיס בילדים צעירים. ד”ר לינדה שטיין גולד ממערכת הבריאות “הנרי פורד” בדטרויט, אחת מחוקרי המחקר, הדגישה את הצורך בטיפולים בטוחים ויעילים לילדים עם אטופיק דרמטיטיס נרחב. המחקר בחן את היעילות והבטיחות של משחת רוקסוליטיניב 1.5%, מעכב 1/JAK2  סלקטיבי, בילדים בגילאי 2-11 שנים עם אטופיק דרמטיטיס המשפיע על 35% או יותר משטח הגוף. התרופה, המאושרת כיום לשימוש בבני 12 ומעלה, נבדקה לאורך 52 שבועות.

הממצאים העיקריים של המחקר הראו כי מתוך 29 הילדים שהשתתפו בשמונת השבועות הראשונים, 22 המשיכו את הטיפול עד לשבוע ה-52, ללא הפסקות טיפול, הפסקות או אירועים חמורים הקשורים לטיפול. אחוז ניכר מהמטופלים (53.8%) השיג הצלחה טיפולית בשבועות 4 ו-52. חל שיפור משמעותי בשטח הגוף הנגוע, אשר ירד מממוצע של 58% בתחילת המחקר לרמה נמוכה של 2.2% בשבוע ה-52. בנוסף, נצפתה ירידה משמעותית במדדי חומרת המחלה ושיפור ניכר באיכות החיים של המטופלים, כפי שנמדד במדדים שונים לאורך תקופת המחקר. מגבלות המחקר כללו את העובדה שלא נבדקו ילדים מתחת לגיל שנתיים.

לכתבה ב-medscape

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה