Cardiac Rhythm Management

בי.אס.פי קיבלה את אישור ה-FDA לשיווק ומכירת מערכת לניתוח התדר הגבוה בבדיקת אק”ג במנוחה

המערכת שפיתחה בי.אס.פי מסייעת לאבחון חולים הסובלים מכאבי חזה חריפים בחדר המיון ומיועדת לשימוש בזמן בדיקת אק”ג במנוחה

בי.אס.פי בוחנת לשלב את הטכנולוגיה שלה במכשור רפואי מושתל, וכן בודקת את האפשרות לשלב את הטכנולוגיה במוצרים של שותפים אסטרטגיים פוטנציאליים .

חברת בי.אס.פי (BSP ), המפתחת ומייצרת מוצרים מתקדמים לאבחון לא פולשני של מחלות לב, שמחה לדווח על קבלת אישור רשות התרופות האמריקאית ה-FDA לשיווק ומכירה של מערכת ה-HyperQ Rest בארה”ב המיועדת לעזור באבחון חולים עם כאבי חזה בחדר המיון ומיועדת לשימוש בזמן בדיקת אק”ג כאשר הנבדק נמצא במצב מנוחה. ה- FDA אישר לשיווק ומכירה את המערכת על בסיס ניסויים קליניים שבוצעו בחדר מיון לצורך אבחון אירוע כלילי חריף (Acute Coronary Syndrome ) בחולים עם כאבי חזה חריפים.

בכך השלימה בי.אס.פי קבלת אישורי שיווק ומכירה בארה”ב ובאירופה (FDA ו-CE ) למערכות אק”ג שפיתחה החברה לבדיקות במאמץ ובמנוחה.

בי.אס.פי מעריכה כי קבלת אישור השיווק והמכירה למערכת ה-HyperQ Rest בארה”ב עשוי להרחיב את שוק היעד הפוטנציאלי של החברה ולקדם את אסטרטגיית הצמיחה של החברה.

אישור השיווק למערכת ה- HyperQ Rest בארה”ב ניתן במסלול 510K . מערכת HyperQ Rest ומכלול התוכנה שפותח להטמעה במכשירי אק”ג במנוחה מיועד לשמש בחדרי מיון לזיהוי של אירוע כלילי חריף בעזרת ניתוח ייחודי של אות אק”ג בתדר גבוה המוקלט כאשר הנבדק נמצא במצב מנוחה.

בי.אס.פי הוכיחה עד היום במחקרים קליניים כי מוצריה משיגים שיפור משמעותי באבחון וניטור מחלות לב ביחס לבדיקות אק”ג הן במאמץ והן במנוחה, ואיגוד רפואת הלב האמריקאי (ה-AHA ) קבע כי טכנולוגיית האק”ג בתדר גבוה, בה פועלת החברה, הינה שיטה יעילה לגילוי מחלות לב כליליות בזמן מבחן מאמץ.

על בסיס תוצאות המחקר ופיתוח בתחום אבחון איסכמיה במצב מנוחה, בי.אס.פי בוחנת אפשרות לפיתוח מוצרים חדשים המבוססים על הטכנולוגיה הייחודית שלה. החברה בוחנת שילוב של טכנולוגיית ה-HyperQ במכשור רפואי מושתל. במקביל, החברה בוחנת אפשרות לפיתוח מערכת למדידה וניתוח אותות אק”ג שתתממשק לפלטפורמה של טלפון חכם.

ברבעון השני של 2014 דיווחה בי.אס.פי על מכירות ראשונות של תוכנת ה- HyperQ Analyzer Rest במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת Schiller , זאת לצד המשך מכירות של תוכנת ה-HyperQ Analyzer Stress . בי.אס.פי רשמה הכנסות שיא של כ-1.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2014, הגבוהות בכ-50% בהשוואה להכנסות החברה בשנת 2013 כולה.

אודות בי.אס.פי:

חברת בי.אס.פי (BSP ) מתמחה בפיתוח וייצור טכנולוגיה לאבחון וניטור מחלות לב. טכנולוגיית ה- HyperQ שפיתחה החברה מאפשרת אבחון מתקדם ובעל ערך דיאגנוסטי גבוה של מחלות לב, בשלבים מוקדמים של המחלה, תוך חסכון בבדיקות פולשניות ורדיואקטיביות על ידי שלילת קיומן של מחלות לב בשלב בדיקת הסינון הראשונה תוך שימוש במוצרי החברה. המערכות שפיתחה החברה מציעות אבחון לא פולשני, בדיוק גבוה ועלויות נמוכות, המאפשר רפואת לב יעילה וטובה לאוכלוסיות רחבות. מוצרי החברה פועלים בבתי חולים ומוסדות רפואיים מרכזיים בארה”ב ואירופה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה