Breast cancer

ניתוחי ביניים של מחקרים בשלב 3 מראים כי טיפול משולב של Taxotere ו-Herceptin יעיל כנגד Early-Stage Her2-Positive Breast Cancer (הודעה לעיתונות של Sanofi-Aventis)

הודעה לעיתונות של Sanofi-Aventis:

מניתוח ביניים של מחקר BCIRG006 (Breast Cancer International Research Group ) עולה כי טיפול משולב ב-Taxotere עם Herceptin משפר את סיכויי ההישרדות ללא-מחלה, בחולים עם Early Stage Her2-Positive Breast Cancer, ללא הגברת הפגיעה בלב.

במסגרת המחקר בחנו 3 משטרי טיפול לאחר ניתוח ראשוני:

·        4 מחזורים של Doxorubicin ו-Cyclophosphamide ולאחריהם 4 מחזורים של Taxotere וטיפול ב-Herceptin למשך שנה (AC-TH).

·        4 מחזורים של Doxorubicin ו-Cyclophosphamide ולאחריהם 4 מחזורים של Taxotere ללא טיפול ב-Herceptin (AC-T).

·        טיפול ב-Taxotere במשטר non-Anthracycline, בשילוב עם Carboplatin וטיפול ב-Herceptin למשך שנה (TCH).

במחקר השתתפו סך הכל 3,222 נשים, כולן השלימו את הטיפול. המחקר מומן ע”י Sanofi-Aventis ו-Genentech ובוצע ע”י BCIRG.

מניתוח ראשון של הנתונים עולה כי טיפול משולב ב-Taxotere ו-Carboplatin דומה ביעילותו לטיפול ב-Taxotere, במשטר non-Anthracycline ומלווה בסבילות לבבית טובה יותר.

לדברי החוקרים, ניתוח הביניים של תוצאות המחקר שבוצע לאחר מעקב של 23 חודשים, מוכיח כי הוספת Herceptin לשני סוגי הטיפולים ב-Taxotere משפרת את הפרוגנוזה הגרועה בקרב אוכלוסיית הנשים עם HER2 positive breast cancer.

וועדה חיצונית עצמאית (Independent External Data Monitoring Committee) בדקה את ממצאי המחקר, כולל הנתונים אודות הבטיחות הלבבית. הועדה לא מצאה כל עליה בשכיחות אירועים לבביים כאשר השוו בין קבוצת הביקורת לקבוצת המטופלים ב-Taxotere במשטר non-Anthracycline בשילוב עם Herceptin. בנוסף, הועדה מצאה כי טיפול ב-Taxotere, במשטר non-Anthracycline יעיל יותר בהשוואה לקבוצת הביקורת.

BCIRG מתכננים להציג את כל הנתונים אודות הבטיחות במפגש ECCO באוקטובר 2005, בפריס. את הנתונים באשר ליעילות הטיפול יציגו ב-San Antonio Breast Cancer Symposium בדצמבר 2005.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה