AIDS and HIV

מקרי HIV חדשים בארצות הברית עתידים לעלות 12.1 מיליארד לשנה (מתוך Medical Care)

ממחקר שנערך לאחרונה עולה כי טיפול עתידי ב-40,000 האנשים שנדבקים ב-HIV בארצות הברית מידי שנה יעלה 12.1 מיליארד דולר בשנה. המחקר יופיע במהדורה הקרובה של כתב העת Medical Care.

מטופלים בארה”ב שנדבקו ב-HIV יכולים לצפות לחשבונות רפואיים עבור הטיפול הנוכחי,

שקשור למחלה, של 618,900 דולר במהלך חייהם, כך על פי המחקר.

חשבונות רפואיים נוכחיים למטופלים שנדבקו ב-HIV בארה”ב, מתחילת הטיפול ועד המוות, מגיעים בממוצע ל-2,100 דולר בחודש. העלויות הרפואיות הקשורות ל-HIV הצפויות במהלך החיים התבססו על תוחלת חיים של 24.2 שנים למטופלים תחת טיפול אופטימלי ב-HIV. 

החוקרים ציינו כי המחקר נועד לספק הכוונה לקובעי המדיניות, ולהבטיח הקצאה של מימון מתאים למניעה ולטיפול ב-HIV.

בראיון שנערך עימו מסר אחד החוקרים כי במידה ותוכניות טיפול יסתמכו על מידע מיושן בנוגע לעלויות, לא יהיה להן מימון מספק וההערכה הכלכלית של מניעת HIV תהיה נמוכה מידי.

המרכזים לפיקוח ולמניעת מחלות מעריכים כי 250,000 אנשים שנדבקו ב- HIV בארה”ב, רבע מכלל האנשים שנדבקו במחלה, אינם יודעים שהם נדבקו.

כיוון שטיפולים משולבים הפכו להיות זמינים למטופלים שנדבקו ב-HIV בארה”ב ב-1996 תוחלת החיים עלתה, אולם כך גם העלויות הרפואיות. כעת, תרופות מהוות יותר מ-70% מההוצאות בטיפול ב-HIV, דיווחו החוקרים.

העלות הרפואית של 618,000 דולר למשך החיים מתאימה להוצאות הרפואיות המשוערות במשך החיים של אישה בארה”ב מתחת לגיל 65 עם מחלה קרדיווסקולרית, שעשוייה אף היא להיות בעלת תוחלת חיים ארוכה תחת טיפול רפואי מתאים, כך על פי ממצאי המחקר.

לידיעה המלאה ממדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה