ADHD

בעקבות אימוץ ה-DSM-5 צפוי מס’ המאובחנים כלקויי למידה לגדול (הארץ)

ההשקה של ספר האבחנות החדש ה-DSM-5 הצפוייה במאי 2013 , עליה דיווחנו לאחרונה, עשוייה להשפיע בין היתר על מס’ המאובחנים כלקויי למידה.

בכתבה נרחבת ב”הארץ” סוקר דן אבן את תחום איבחון הפרעות הלמידה בישראל ומעריך את השינויים הצפויים בהתאם ל-DSM-5 .

ככל הנראה, למספר הגבוה מאוד הנוכחי של מאובחנים כלקויי למידה , צפויים להתווסף עוד רבים…

לכתבה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה